search
menu

هتل Dualis Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dualis Hotel Istanbul
امکانات هتل دوالیس استانبول
خدمات هتل دوالیس استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل دوالیس استانبول

درباره هتل Dualis Hotel Istanbul


هتل دوالیس استانبول از آن دسته هتل‌هایی است که برای تجربه یک سفر کم هزینه و در عین حال راحت می‌توانید آن را انتخاب کنید. این هتل از لحاظ مکانی در موقعیت خوبی قرار دارد و دسترسی به بسیاری از اماکن تاریخی شهر استانبول را برای مسافران راحت می‌کند. مهمانان ساکن در هتل می‌توانند با مسیرهای پیاده روی نه چندان طولانی به اماکنی مانند مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه دسترسی داشته باشند و به جای یک بار، چندین بار در طول سفر خود از آن مکان‌های جذاب بازدید کنند. Dualis Hotel برای خرید نیز موقعیت خوبی دارد و اطراف هتل پر از مغازه‌های رنگارنگ و پر رونق است که بهترین محل را برای گشت و گذار و خرید مسافران فراهم می‌کنند. علاوه برآن این هتل از ساحل دریای مرمره نیز فاصله چندانی ندارد و مسافران می‌توانند به راحتی در هر زمان که تمایل داشته باشند در کنار سواحل زیبای استانبول وقت گذرانی کنند و از تفریحات محلی نزدیک سواحل لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در هتل دوالیس اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل دوالیس استانبول


هتل دوالیس استانبول امکانات متعددی دارد که در نوع خود مقرون به صرفه و با ارزش هستند. صبحانه در هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و وعده غذایی صبحانه به گونه‌ای است که می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرپا نگه دارد. در فواصل بسیار اندکی از هتل چندین رستوران خوب قرار گرفته‌اند که می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را در آن‌ها تجربه کنید و از تنوع غذاهای این رستوران‌ها لذت ببرید. هتل دارای پارکینگ نیز است و مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند. استفاده از وای فای نیز در هتل رایگان است و مسافران می‌توانند در سراسر ملک هتل از آن استفاده کنند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که مهمانان را از سیگار کشیدن در فضاهای عمومی منع می‌کند و مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های غیر سیگاری، تهویه مطبوع، امنیت ۲۴ ساعته، باغ، مبلمان فضای باز و… از دیگر امکانات موجود در Dualis Hotel به شمار می‌روند.

خدمات هتل دوالیس استانبول


علاوه بر امکانات ذکر شده، هتل دوالیس استانبول خدمات گسترده‌ای نیز دارد که اقامت را برای مهمانان راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. پرسنل هتل به چندین زبان دنیا از جمله انگلیسی، روسی، عربی، آذربایجانی و… مسلط هستند و به صورت ۲۴ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. هتل دارای صرافی است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات متنوعی از جمله کالسکه، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، فضای بازی داخل سالن و کتاب و موسیقی مخصوص کودکان در این هتل، برای گذرندان اوقات فراغت فرزندان خردسال مهمانان فراهم شده است که اقامت را برای کودکان نیز زیباتر می‌کند. از خدمات ویژه و محبوب هتل می‌توان به اجاره دوچرخه به مسافران اشاره کرد که بسیار مورد استقبال مهمانان قرار دارد. خدمات بلیط، سرویس دربان، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خشکشویی، سرویس اتو، خدمات خانه داری، میز تور، محل نگهداری چمدان و… از دیگر خدمات این هتل هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در Dualis Hotel به آن دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


Dualis Hotel دارای واحدهای اقامتی تمیز و زیبایی هستند که امکانات لازم برای یک سفر چند روزه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی هتل دوالیس استانبول می‌توان به اتاق دونفره، اتاق خانوادگی، اتاق سه تخته استاندارد، آپارتمان دوخوابه با منظره دریا، آپارتمان با بالکن و… اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Dualis Hotel می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل دوالیس استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است