search
menu

هتل DoubleTree by Hilton Hotel Istanbul - Old Town

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره DoubleTree By Hilton Istanbul - Old Town
امکانات هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون
خدمات هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون

درباره DoubleTree By Hilton Istanbul - Old Town


هتل دابل‌تری بای هیلتون استانبول اولد تاون در منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و برای مسافرانی که به قصد تفریح و تفرج و یا حتی خرید به این شهر سفر می‌کنند گزینه‌ای بسیار عالی و‌ایده آل به شمار می‌رود. اطراف هتل پر از جاذبه‌های گردشگری رنگارنگ است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. ساختمان این بازار به قدری زیبا و چشم نواز است که در سال ۲۰۱۴ در لیست پربیننده‌ترین جاذبه تاریخی جهان قرار گرفته و هرساله مسافران زیادی تنها برای گشت و‌گذار و خرید در این بازار به شهر استانبول سفر می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به این شهر زیبا در DoubleTree By Hilton Istanbul - Old Town اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون


امکانات فراوانی در هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون وجود دارند که اقامت را برای مهمانان هتل جذاب و دوست داشتنی می‌کنند. هتل دارای یک ساختمان بسیار لوکس و زیباست که بدون شک از اقامت در آن احساس خوبی خواهید داشت. رستوران هتل با طراحی داخلی شیک و فضای زیبایی که دارد یکی از بهترین محل‌های صرف غذا برای مسافران است و مهمانان این هتل می‌توانند طعم دلچسب انواع غذا‌های ترکی را در آن تجربه کنند. از جمله امکانات محبوب این هتل می‌توان به سونا و حمام ترکی و صندلی‌های ماساژ آن اشاره کرد که آرامش و راحتی کامل را در هنگام اقامت به مهمانان هدیه می‌کنند. اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های بدون دود، باشگاه تناسب اندام، سالن کنفرانس، پارکینگ خصوصی، اینترنت رایگان پرسرعت و. . . از دیگر امکانات DoubleTree By Hilton Istanbul - Old Town به شمار ‌می‌روند.


خدمات هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون


علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که در DoubleTree By Hilton Istanbul - Old Town وجود دارند، این هتل خدمات متنوع و گوناگونی را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد و از این جهت توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جذب کند. پرسنل هتل همگی مسلط به سه زبان انگلیسی، عربی و ترکی هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند. ارائه منو غذای رژیمی از خدمات ویژه هتل است که بسیار مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد. علاوه بر آن هتل دارای تور‌های پیاده روی نیز است که بسیاری از مسافران به دلیل جالب بودن و متفاوت بودن از آن استقبال می‌کنند. خدمات نگهداری از کودکان هتل نیز فعال است و با نگهداری از فرزندان خردسال، سفری زیبا و آرامش بخش را برای پدر و مادرانی که به همراه کودکان خود سفر کرده اند به ارمغان می‌آورد. خشکشویی، خدمات خانه داری، تهیه بلیط، خدمات دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه معلولین و. . . از دیگر امکانات هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون به شمار ‌می‌روند.

واحد‌های اقامتی


تمامی واحد‌های اقامتی DoubleTree By Hilton Istanbul - Old Town دارای فضایی لوکس و جذاب هستند و بدون شک از اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد. از انواع واحد‌های اقامتی این هتل می‌توان به اتاق استاندارد کینگ، اتاق دوقلوی استاندارد، اتاق کینگ لوکس به همراه تراس، مجموعه سلطنتی، اتاق کینگ لوکس، اتاق استاندارد کینگ با تراس و اتاق کینگ برتر و. . . اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی DoubleTree By Hilton Istanbul - Old Town دارای امکانات رفاهی متنوعی هستند که تمام شرایط لازم برای یک اقامت‌ایده آل و دوست داشتنی را برای مهمانان فراهم می‌کنند و بدون شک از اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد. از جمله امکانات واحد‌های اقامتی هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، میز مطالعه، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سرویس ۲۴ ساعته و. . . اشاره کرد. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول، در این واحد‌های اقامتی سکونت داشته باشید و از امکانات و خدمات متنوع آن‌ها بهره‌مند شوید.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دابل‌تری بای هیلتون استانیول اولد تاون


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است