search
menu

هتل DoubleTree by Hilton Esentepe Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DoubleTree by Hilton Istanbul Esentepe
امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دابل تری بای هیلتون استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل DoubleTree by Hilton Istanbul Esentepe


هتل دابل تری بای هیلتون هتلی ۵ ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول تاسیس شده است و دسترسی آسانی به میدان تقسیم و خیابان استقلال دارد، در واقع این هتل در قلب استانبول واقع شده است و جاذبه های دیدنی استانبول نیز همگی قابل دسترس است. نزدیکترین ایستگاه مترو در ۲۵۰ متری این هتل قرار دارد و از آن طریق می توانید به چندین جاذبه دیدنی بروید. همچنین مسافت هتل DoubleTree by Hilton Istanbul Esentepe تا فرودگاه آتاتورک ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌ المللی صبیحه گوکچن نیز ۴۰ کیلومتر است. این هتل ترکیبی از مدرنیته با کلاسیک ساخته شده و مراکز خرید زورلو و جواهر در فاصله یک کیلومتری از این هتل واقع شده اند. رزرو این هتل از سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۳ امکان پذیر گردیده است. مطمئن باشید با رزرو این هتل اقامتی بی نظیر در انتظارشان شماست و رضایت مسافران در اولویت قرار دارد، پس همین حالا به فکر خرید بلیط هواپیما و آغاز سفری رویایی باشید.

امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون استانبول


قسمت پذیرش هتل دابل تری بای هیلتون استانبول به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و خدمات دیگری نظیر نگهداری چمدان ها، تبدیل ارز، میز تور، خدمات بلیط نیز در این قسمت دایر هستند. از امکانات عمومی این هتل می توان به اینترنت وای‌ فای رایگان، استخر سرپوشیده، پارکینگ رایگان، مرکز اسپا اشاره کرد. برای سفرهای کاری این هتل مناسب است و سالن های چندمنظوره با ظرفیت های زیاد برای برگزاری ملاقات و جلسات و کنفرانس ها وجود دارند و اینکه خدمات پذیرایی از میهمانان نیز از سمت هتل ارائه می شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. برای مسافران با مشکلات جسمانی امکانات ویژه ای در این هتل فراهم گردیده است. پرسنل هتل دابل تری بای هیلتون نیز به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی و ژاپنی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات مشهور تفریحی هتل دابل تری بای هیلتون استانبول استخر سرپوشیده است که در طی سال باز بوده و به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد، همچنین این استخر برای تمامی سنین مناسب است. از خدمات تفریحی دیگر در این هتل می توان به مرکز تناسب اندام، آبگرم، اسپا و محیطی برای ریلکس کردن، سونا، حمام سنتی ترکی و عمومی، باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

اتاق های هتل


در هتل دابل تری بای هیلتون استانبول می توانید به انواع اتاق ها دسترسی داشته باشید که عبارتند از اتاق مهمان کینگ، اتاق دولوکس کینگ، اتاق مهمان کوئین، اتاق مهمان توئین، اتاق توئین دولوکس، سوئیت تک خوابه کینگ، سوئیت دوخوابه کینگ و اتاق توئین. لازم به ذکر است که دسترسی به اتاق های این هتل از طریق آسانسور امکان پذیر است.

امکانات اتاق های هتل


تعداد اتاق‌ های هتل دابل تری بای هیلتون ۱۰۴ است و نظافت اتاق ها نیز همه روزه انجام می گیرد. اتاق‌ های هتل دارای دکوراسیونی با طراحی شیک هستند که در همه اتاق ها مبلمان زیبایی چیده شده است. همه اتاق ها عایق صوت هستند و هر اتاق در هتل DoubleTree by Hilton Istanbul Esentepe دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی‌ بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی، گاوصندوق، میزکار، تلویزیون و شبکه های ماهواره‌ ای و کاناپه تخت شو است. حمام های موجود در اتاق ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، دمپایی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی است. اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان است و برای نفرات ۶ تا ۱۷ ساله نیز در صورت استفاده تختخواب اضافه هزینه دریافت می گردد. اقامت افراد ۱۸ سال به بالا نیز شامل هزینه کامل می شود.

رستوران هتل


در رستوران هتل دابل تری بای هیلتون استانبول می توانید صبحانه را به صورت سلف سرویس نوش جان کنید و این رستوران با ظرفیت ۶۵ نفری به نام Zeytinyali است و غذاهای منحصر به فرد مدیترانه ای با محصولات طبیعی و ارگانیک تهیه می شوند. یکی از امتیازات خاص رستوران این هتل تماشای روال پخت و پز است که آشپزخانه در معرض دید قرار دارد.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۱۳.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است