search
menu

هتل Dorne Suite Taksim Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Dorne Suite Taksim Hotel
امکانات هتل دورن سوئیت تکسیم
خدمات هتل دورن سوئیت تکسیم
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دورن سوئیت تکسیم

درباره Dorne Suite Taksim Hotel


هتل دورن سوئیت تکسیم استانبول یک هتل آپارتمان ۴ ستاره در شهر استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و موقعیتی بسیار عالی را برای اقامت گردشگران این شهر فراهم می‌کند. مهمانان هتل می‌توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه به اصلی‌ترین خیابان شهر استانبول یعنی خیابان استقلال دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تفریح در مراکز تجاری و تفریحی این خیابان لذت ببرند. میدان تکسیم نیز که یکی از توریستی‌ترین نقاط شهر استانبول است در فاصله چند صدمتری از هتل قرار گرفته و امکان دسترسی بسیار آسان را برای مسافران فراهم می‌کند. برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد کبود و… نیز از دیگر اماکن تاریخی و بسیار مشهور شهر استانبول هستند که در نزدیکی این هتل قرار دارند. هتل دورن علاوه بر موقعیت مکانی عالی، خدمات و امکانات رفاهی خوبی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد و بدون شک از تجربه اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Dorne Suite Taksim Hotel اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی و جذاب را تجربه کنید.

امکانات هتل دورن سوئیت تکسیم


بدون اغراق می‌توان گفت این هتل آپارتمان یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های شهر استانبول است و براساس نظرسنجی‌ها تمام مهمانانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند از سکونت خود در هتل احساس رضایت داشتند. در اطراف این هتل رستوران‌های ترکی و محلی جذابی وجود دارند که مسافران می‌توانند به آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشند و برای وعده‌های غذایی مختلف، صرف غذا در رستوران‌های متنوع را تجربه کنند. محیط داخلی هتل کاملا امن، تمیز و مرتب است و هتل از این جهت نیز بسیار مورد توجه مسافران قرار دارد. استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل دورن سوئیت تکسیم استانبول ممنوع است و مهمانان باید برای استفاده از سیگار از منطقه مخصوص سیگار کشیدن استفاده کنند. منوی صبحانه‌ای که در هتل سرو می‌شود شامل صبحانه حلال نیز است و از این جهت مشکلی برای مهمانان وجود نخواهد داشت. سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی و… نیز از دیگر امکانات رفاهی موجود در Dorne Suite Taksim Hotel هستند.

خدمات هتل دورن سوئیت تکسیم


مهم‌ترین ویژگی که اقامت در هتل دورن سوئیت تکسیم استانبول را برای مهمانان ایرانی جذاب می‌کند تسلط پرسنل این هتل به زبان فارسی است که سبب می‌شود مسافران برای برقراری ارتباط با پرسنل بسیار راحت‌تر باشند. هتل دارای خدمات تور است و مهمانان می‌توانند با راهنمایی‌هایی که از آن‌ها دریافت می‌کند سفری بسیار زیباتر را در شهر استانبول برای خود رقم بزنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارد و ارز مورد نیاز مهمانان را بدون احتیاج به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده، فراهم می‌کند. خدمات خانه داری هتل نیز فعال است و تمام واحدهای اقامتی به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. از دیگر خدمات موجود در Dorne Suite Taksim Hotel می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، صندوق امانات و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


هتل دورن سوئیت تکسیم استانبول دارای واحدهای آپارتمانی مجزا و مجهزی است که برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. این واحدها شامل آپارتمان‌های دونفره با دوعدد مبل تختخواب شو و آپارتمان‌های دونفره با یک عدد مبل تختخواب شو هستند که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


تمام واحدهای اقامتی Dorne Suite Taksim Hotel دارای آشپزخانه اختصاصی به همراه یخچال و فیریزر، اجاق گاز، کتری برقی و وسایل آشپزی هستند و امکان پخت و پز را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در این واحدها نیز می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله و سشوار، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کمد لباس، کانال‌های ماهواره ای، تهویه مطبوع، امکانات اتو کشی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دورن سوئیت تکسیم


فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد کبود استانبول: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است