search
menu

هتل Divas Silver Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Divas Silver Istanbul
امکانات عمومی هتل دیواس سیلور استانبول
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دیواس سیلور استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Divas Silver Istanbul


هتل دیواس سیلور یکی از هتل‌های استانبول است. این سه ستاره شیک بوده و برای سفرهای دو نفره مناسب است، هتل دیواس دارای موقعیت قرارگیری خوبی است و در میان گردشگران شهر استانبول طرفداران زیادی دارد، همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی می‌توانید دسترسی آسانی به فرودگاه داشته باشید و مسافت ۳۹ کیلومتری را از این طریق بپیمایید، البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. شهر استانبول مملو از توریست و گردشگر است که از سراسر جهان برای سفرشان این شهر را انتخاب می‌کنند و با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل زیبای Divas Silver Istanbul خودشان را برای سفری رویایی و بی‌نظیر آماده می‌کنند. از جمله جاهای دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل می‌توان به مسجد آبی، آب‌انبار باسیلیکا اشاره کرد. سایر جاهای دیدنی و مراکز خرید در شهر استانبول که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود، عبارت‌اند از بازار استانبول، آکواریوم استانبول، میدان تکسیم و خیابان استقلال، مسجد سلیمانیه، کاخ‌های استانبول، مرکز خرید مارمارا فروم، مرکز خرید زورلو و غیره. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دیواس سیلور استانبول


اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. همچنین در این هتل برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران اتاق چمدان دایر شده است. در قسمت پذیرش این هتل پرسنل به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، ایتالیایی و روسی صحبت می‌کنند و مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی شهر استانبول آشنا می‌کنند و در فراهم کردن خواسته‌هایشان تلاش می‌کنند. پارکینگ مجموعه نیز عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و برای استفاده روزانه باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در بخش شستشوی هتل Divas Silver Istanbul نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خدماتی مانند فکس و فتوکپی می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید، برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا را پرداخت کنید. مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل زیبا عبارت‌اند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق تریپل با چشم‌انداز شهر، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق کوادروپل با حمام، اتاق دوبل استاندارد و اتاق دوبل با بالکن و چشم‌انداز دریا. اتاق‌های موجود در هتل دیواس سیلور دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. برخی از واحدهای اقامتی در این هتل شامل پاسیو بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر کمد لباس، تلویزیون، تختخواب بهره‌مند شوید. همچنین گاوصندوق در تمامی اتاق‌ها تعبیه‌شده است تا مسافران وسایل گران‌بهای خود را داخل آن قرار دهند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای بالکن بوده و مسافران می‌توانند از پنجره اتاق‌های هتل Divas Silver Istanbul چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنند. همچنین در داخل واحدهای این مجموعه می‌توانید از یخچال بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن و کف پارکت شده. تمامی طبقات این مجموعه از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح به‌صورت بوفه‌ای در رستوران این مجموعه سرو می‌شود.

فاصله هتل دیواس سیلور استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است