search
menu

هتل Divani Ali Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Divani Ali Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دیوانی آلی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیوانی آلی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Divani Ali Hotel Istanbul


هتل دیوانی آلی در شهر استانبول جزو هتل های مشهور و پرطرفدار است. این هتل چهار ستاره از سراسر دنیا مسافر می پذیرد و پرسنل هتل در فراهم کردن اقامتی به یادماندنی به صورت شبانه روزی در حال تلاش و تکاپو هستند. این هتل در منطقه بیازیت استانبول واقع شده است و حدودا ۲۰۰ متر تا بازار بزرگ استانبول فاصله دارد که برای دوستداران خرید یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت همینجاست. همچنین از این هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه در عرض ۱۰ دقیقه دسترسی خواهید داشت. از طریق تراموا نیز می توانید به جاهای مختلف شهر استانبول بروید که ایستگاه تراموا نیز در عرض ۳ دقیقه قابل دسترس است. فاصله فرودگاه استانبول تا هتل Divani Ali Hotel Istanbul حدودا ۵۶ کیلومتر بوده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. امکانات مورد توجه این هتل نیز عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های ضدسیگار، رستوران، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل دیوانی آلی استانبول


از امکانات خوب این هتل می توان به تراس در پشت بام هتل اشاره کرد که صندلی های آفتاب گیری و جکوزی داغ در این تراس فراهم گردیده است. در همه نقاط هتل به راحتی می توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ نداشته و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید در محوطه این هتل محلی برای پارک خودرویشان پیدا کنند. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در لابی این هتل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط و خدمات باربری بهره مند شوید.
اگر در طول اقامتتان در هتل Divani Ali Hotel Istanbul به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، به آسانی می توانید به بخش مربوط به شستشو مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. همچنین اگر به خاطر کار و تجارت اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنید، پیشنهاد ما رزرو هتل دیوانی آلی در این شهر است، زیرا با خیال راحت می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. لازم به ذکر است که پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل دارای سبک کلاسیک هستند. اتاق های این هتل دارای انواع مختلفی هستند که مسافران براساس تعداد نفرات و سلیقه شان اتاق مورد نظر را انتخاب می کنند، انواع اتاق ها عبارتند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق سینگل اکونومی، اتاق تریپل بوجت و اتاق خانواده در زیرزمین و بدون پنجره. در هریک از این اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع کننده هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی با امکانات شستشو بهره مند شوید. برخی از اتاق های هتل Divani Ali Hotel Istanbul دارای چشم انداز دلربایی رو به دریا هستند. با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید سوار آسانسور شوید و به دلیل عایق صدا بودن تمامی اتاق ها اقامتی خوش و دنج در انتظار شماست.

رستوران هتل


در رستوران این هتل همه روزه صبحانه عالی به صورت سلف سرویس سرو می شود. انواع نوشیدنی های سرد و گرم در تراس این هتل ارائه می شوند و همه نوشیدنی ها طرفداران زیادی دارند.

فاصله هتل دیوانی آلی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است