search
menu

هتل Divalis Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Divalis Hotel
معرفی هتل
معرفی اتاق‌های هتل
امکانات هتل دیوالیس
امکانات رفاهی هتل دیوالیس
فاصله هتل دیوالیس استانبول تا اماکن مهم و جاذبه‌های گردشگری شهر

درباره Divalis Hotel


استانبول بزرگ یکی از بهترین مقاصد برای خرید بلیط هواپیما و سفر است. هر ساله تعداد بسیار زیادی گردشگر و توریست از سرتاسر دنیا این شهر بزرگ و قدیمی را برای سفر و تفریح انتخاب می‌نمایند. جاذبه‌های گردشگری متنوع و تفریحات هیجان‌انگیز هم از جمله دلایل محبوبیت استانبول هستند. به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در استانبول زیبا مشغول بکار و فعالیت هستند. امروز قصد داریم تا هتل دیوالیس استانبول را به شما بهتر و بیشتر معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل


هتل دیوالیس استانبول یک هتل فوق‌العاده زیبا است که در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول واقع شده است. جالب است بدانید که هتل دیوالیس استانبول دارای یک قسمت نشیمن در فضای باز جذاب در خیابان است. همچنین هتل دیوالیس به یک هتل رمانتیک هم مشهور است. هتل دیوالیس استانبول، تنها ۲۰۰ متر با مسجد زیبا و قدیمی آبی استانبول فاصله دارد. هتل دیوالیس تنها در فاصله ۵ دقیقه پیاده از ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار گرفته است.
همچنین بازار بزرگ استانبول با مغازه‌های رنگارنگ خود ۵۰۰ متر دورتر از هتل دیوالیس استانبول است. فاتح یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به بناهای تاریخی، فرهنگ و تاریخ محسوب می‌شود. اگر با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اید؛ بهتر است بدانید که هتل حدود ۱۶ کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد.

معرفی اتاق‌های هتل


هتل دیوالیس استانبول، دارای تراس با منظره دریا و اتاق‌های مدرن با تهویه مطبوع و وای فای رایگان است. اتاق‌های هتل دیوالیس استانبول به زیبایی با مبلمان چوبی تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون ال سی دی، مینی‌بار و کتری برقی هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن فرانسوی هستند.
اتاق استاندارد دو نفره دارای ۱ تخت کامل با ظرفیت دونفر، اتاق دولوکس دو یا دو نفره همراه با ۲ تخت دو نفره یا ۱ تخت کامل، اتاق اکونومی دو یا دو نفره دارای ۲ تخت دو نفره یا ۱ تخت کامل، اتاق دو نفره یا دوقلو معتبرهمراه با ۱ تخت کامل یا ۲ تخت دو نفره و اتاق رمانتیک با منظره دریا همراه با یک تخت کامل انواع اتاق‌های هتل دیوالیس استانبول هستند. شما می‌توانید اتاق دلخواه خود را انتخاب نمایید.

امکانات هتل دیوالیس


هتل دیوالیس استانبول، تورهای شهری را نیز برگزار می‌کند، همچنین هتل دارای یک میز تور است که می توانید از آنجا اطلاعات کسب کنید و تور رزرو کنید، ماشین اجاره کنید، میز رزرو کنید. روز در هتل دیوالیس استانبول با یک صبحانه غنی و فوق‌العاده لذیذ شروع می‌شود که در قسمت لابی هتل سرو می‌شود. در طول روز، می‌توانید از نوشیدنی‌ها و تنقلات در بار لابی لذت ببرید. هتل دیوالیس استانبول همچنین هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ خدمات چای و قهوه رایگان ارائه می‌دهد. حتما خود را مهمان یک فنجان قهوه ترک در هتل دیوالیس نمایید. بدون شک عطر و طعم قهوه ترک سال‌ها در ذهن شما به یادگار خواهد ماند.

امکانات رفاهی هتل دیوالیس


پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، صبحانه رایگان و خوشمزه، حیوانات خانگی مجاز (مناسب سگ / حیوانات خانگی)، حمل و نقل فرودگاهی، دربان، خشک شویی، اتاق‌های غیرسیگاری و سوئیت‌های خانوادگی از بهترین امکانات هتل دیوالیس محسوب می‌شوند. کارکنان مودب و فضای گرم هم به منحصربفرد بودن هتل دیوالیس افزوده است. بطوریکه که مهمانان برای چندمین بار این هتل را برای اقامت و استراحت خود انتخاب می نمایند.

فاصله هتل دیوالیس استانبول تا اماکن مهم و جاذبه‌های گردشگری شهر


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول:۵۰۰ متر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار ادویه استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت دلمه باغچه استانبول: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است