search
menu

هتل Dila Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dila Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دیلا استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیلا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Dila Hotel Istanbul


هتل دیلا در شهر زیبای استانبول قرار دارد و در رتبه بندی سایت بوکینگ دارای چهار ستاره است. در این هتل ۴ ستاره بی‌شک راحتی و آسایش را تجربه خواهید کرد و اقامت بسیار خاطره‌انگیزی را خواهید داشت. هتل دیلا استانبول دارای امکانات بسیار متنوع و ضروری است که این موارد می‌توانند سبب جلب توجه شما شوند. اقامت در یک هتل راحت می‌تواند به شما کمک کند تا با خیال راحت‌تری به بازدید از جاهای دیدنی استانبول همچون: برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، دلفیناریوم استانبول، موزه پرا، موزه معصومیت و ... بروید. هتل ۴۰ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و علاوه بر این اگر می‌خواهید به وسیله نقلیه عمومی نیز دسترسی پیدا کنید بهتر است مطلع باشید که فاصله هتل تا اولین ایستگاه مترو یا تراموا حدود ۵۰۰ متر است. در صورتیکه از شهر یا کشور دیگری و بصورت هوایی به استانبول سفر می‌کنید، بهتر است بدانید به راحتی و از طریق رزرو آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید به این شهر سفر کنید. در ادامه متن اطلاعات جامع‌تری در رابطه با این هتل ارایه شده‌است.

امکانات عمومی هتل دیلا استانبول


هتل Dila Hotel Istanbul از امکانات مناسبی برخوردار است که می‌توانید در این بخش از جزییات این امکانات آگاه شوید. در بدو ورود به هتل با لابی بسیار شیک و مبله‌ای رو به رو خواهید شد که می‌تواند تصویر اولیه بسیار جذابی را از هتل به شما بدهد. می‌توانید در این لابی شیک دقایقی را به همراه دوستان و همراهانتان بنشینید و به گفت و گو مشغول شوید. این هتل شیک دارای پذیرشی با کارکنان مجرب و اخلاق مداری است که به چندین زبان از جمله ترکی و انگلیسی مسلط هستند. اگر خودرو شخصی شما در این سفر همراهتان است بهتر است بدانید هتل پارکینگ نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که استفاده از این پارکینگ نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارد. تبدیل ارز می‌تواند خدمت دیگری باشد که برای شما بسیار مهم و ضروری است و بدون اینکه در بیرون از هتل به دنبال صرافی باشید به راحتی می‌توانید پول خود را به دلار را یا پول کشور ترکیه تبدیل کنید. برای این هتل چند طبقه آسانسور نیز در نظر گرفته شده‌است. فعالیت‌های تفریحی همچون اسب سواری، بیلیارد و اتاق بازی نیز در هتل وجود دارد. در بخش‌های مختلف هتل امکان اتصال به اینترنت رایگان وجود دارد. اتو، خشکشویی و لاندری با هزینه اضافی آماده ارایه خدمات به مسافران عزیز ساکن در این هتل است. یک مرکز تناسب اندام نیز در این هتل وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای ۷۹ اتاق است و اتاق‌ها بسیار راحت و دنج هستند. هتل Dila Hotel Istanbul اتاق‌های خوبی دارد که امکانات متنوعی دارند و لوازم و امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توانند اقامت بسیار راحتی را برای شما فراهم کنند. تلویزیون از جمله وسایلی است که در تمام اتاق‌ها وجود دارد. کف تمام واحدها موکت است و در جای جای اتاق شاهد تمیزی و نظم بسیار بالایی هستیم. چراغ خواب‌های کوچکی در کنار تخت‌ها وجود دارند که می‌توانند میزان نور را در هنگام استراحت شما تنظیم کنند. علاوه بر تخت‌های بسیار راحت در واحدهای اقامتی این هتل صندلی و میز نیز وجود دارد. پنجره‌های اتاق‌ها بسیار ببزرگ هستند و توسط پرده میزان نور ورودی از آن‌ها کنترل می‌شود. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق ویژه شامل یک مبل تخت شو و یک تخت دو نفره
• سوئیت با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Dila Hotel Istanbul یک رستوران بسیار شیک و تمیز دارد. در این رستوران نسبتا بزرگ می‌توانید همراه با همسفرانتان وعده‌های غذایی خود را از منوی بسیار خوشمزه رستوران انتخاب کنید و لحظات به یادماندنی را برای خودتان و همراهانتان بسازید.

فاصله هتل دیلا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است