search
menu

هتل DIHA RECIDENS ISTANBUL

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DİHA RECİDENS ISTANBUL
امکانات عمومی هتل دیها رزیدنس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل دیها رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل DİHA RECİDENS ISTANBUL


هتل دیها رزیدنس از هتل‌های مشهور در شهر استانبول است که در منطقه کورد کوی ینی شهر واقع‌شده است. این هتل سه ستاره به‌صورت آپارتمان بوده و اقامتی راحت و به‌یادماندنی را برای مسافران خود فراهم می‌کنند. با توجه به اینکه این هتل در منطقه مارمارا واقع‌شده است، از بالکن‌های موجود در واحدهای اقامتی می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریای مرمره را تماشا کنید. بی‌شک در هنگام غروب آفتاب یکی از بی‌نظیرترین صحنه‌ها را تماشا خواهید کرد و تا سال‌ها در ذهنتان حک خواهد شد. با اقامت در این هتل می‌توانید به پل شهدای ۱۵ جولای دسترسی داشته باشید، همچنین برج دختر نیز در شهر استانبول جزو جاذبه‌های بسیار مشهور به شمار می‌رود که با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی از این جاذبه بازدید کنید. علاوه بر این جاذبه‌ها، با اقامت در هتل DİHA RECİDENS ISTANBUL می‌توانید از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، کاخ بیگلربیگی، مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه، آب‌انبار باسیلیکا و غیره بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه صبیحه گوکچن است که با ۳ کیلومتر فاصله از این هتل موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما توجه داشته باشید که فرودگاه مقصدتان فرودگاه صبیحه باشد. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، سیستم تهویه مطبوع هوا و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دیها رزیدنس استانبول


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که در هر ساعتی از شبانه‌روز به استقبال مسافران می‌روند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. همچنین پارکینگ اختصاصی در این هتل به‌صورت رایگان تعبیه‌شده است و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند اتومبیلشان را به این پارکینگ بسپارند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. همچنین یکی از نکات موردتوجه در رابطه با هتل DİHA RECİDENS ISTANBUL نبود دسترسی به اینترنت است، بنابراین در هنگام رسیدن به فرودگاه با تهیه سیم‌کارت ترکیه می‌توانید از اینترنت موجود در سیم‌کارت بهره‌مند شوید. علاوه بر موارد ذکرشده، بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. پرسنل مجرب و کارآزموده در این هتل نیز به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که از بالکن‌های موجود در واحدهای اقامتی می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیر از این استخر را تماشا کنید و در ساعتی از روز می‌توانید به‌صورت رایگان از این استخر بهره‌مند شده و لحظات خوشی را سپری کنید. همچنین سونا در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است و جزو امکانات تفریحی به شمار می‌رود که در انتهای روز و بعد از کلی خستگی می‌توانید در این سونا ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی در داخل این هتل به‌صورت آپارتمان بوده و همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد. از امکانات ارائه‌شده در داخل هر یک از واحدهای اقامتی هتل دیها رزیدنس می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و آشپزخانه مجهز اشاره کرد. هریک از واحدهای اقامتی دارای دو اتاق‌خواب هستند که در تعداد تخت‌ها تفاوت دارند. واحدهای اقامتی از ۲ نفر تا ۶ نفر ظرفیت داشته و شما نیز می‌توانید بر اساس تعداد نفراتتان واحد موردنظر را انتخاب کرده و قبل از سفر اقدام به رزرو کنید. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل این واحدهای اقامتی هتل DİHA RECİDENS ISTANBUL عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، ماشین ظرف‌شویی و بالکن. دقت داشته باشید که استعمال سیگار در داخل واحدهای این هتل ممنوع است ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی در قسمتی مجزا تعبیه‌شده است.

فاصله هتل دیها رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک استانبول اینترسیتی: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است