search
menu

هتل Diamond City Resort Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Diamond City Resort Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دیاموند سیتی ریزورت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیاموند سیتی ریزورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Diamond City Resort Hotel Istanbul


هتل دیاموند سیتی ریزورت از هتل‌های لوکس در شهر استانبول ترکیه است. این هتل به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان هتل‌های دیگر شهر استانبول از شهرت خاصی برخوردار است، زیرا در این شهر کمتر هتلی پیدا می‌شود که دارای ساحل اختصاصی باشد، همین امر سبب می‌گردد تا کارکنان در هتل Diamond City Resort Hotel Istanbul سالانه از مسافران زیادی استقبال کنند و سفری خاطره‌انگیز برایشان فراهم کنند تا برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق به خرید بلیط هواپیما شوند. این هتل برای سفرهای دونفره نیز مناسب بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید و تفریحی دارد. با توجه به اینکه این هتل در منطقه ینی محله واقع‌شده به سایر نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. با اقامت در هتل دیاموند سیتی ریزورت می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند آب‌انبار باسیلیکا و مسجد سلیمانیه بازدید کنید، حتی برای آن دسته از مسافرانی که برای اولین بار عازم شهر استانبول می‌شوند، بازدید از این جاذبه‌های دیدنی توصیه می‌شود. فرودگاه استانبول به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه با ۳۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دیاموند سیتی ریزورت استانبول


در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از پارکینگ اختصاصی رایگان بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل مخصوصاً در محوطه و نزدیکی ساحل قابل‌دسترس است. کارکنان مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی دارند. لازم به ذکر است برای گشت‌وگذار در شهر استانبول می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید. در بخش پذیرش هتل Diamond City Resort Hotel Istanbul می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته از خدمات ارائه‌شده بهره‌مند شوید. همچنین روم سرویس در لابی دایر گردیده که می‌توانید خوراکی و نوشیدنی موردنیازتان سفارش شده و در اتاق تحویل بگیرید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توان به صرافی موجود در لابی سرزده و تبدیل ارز کنید.
همچنین در لابی میز تور و گردشگری دایر گردیده که مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. اتاق چمدان مخصوص نگهداری وسایل و بارهای مسافران تعبیه‌شده است که تا فرارسیدن ساعت پرواز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین ممکن است در حین سفر کودک به همراه داشته باشید که در این صورت می‌توانید در هنگام گشت‌وگذار و خرید کودکان را به محل نگهداری بسپارید که باید برای بهره‌مندی از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی شامل هزینه جداگانه بوده و همگی در بخش شستشو با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اگر سفرتان به شهر استانبول کاری باشد، در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


هتل ۴ ستاره دیاموند سیتی ریزورت دارای باغ و ساحل اختصاصی است که مطمئناً لحظات خوشی را برای مسافران فراهم می‌شود. در فضای بیرونی هتل نیز می‌توانید از مبلمان بهره‌مند شوید و به تماشای چشم‌انداز زیبایی از ساحل بپردازید. سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل هتل Diamond City Resort Hotel Istanbul صندلی‌های آفتاب‌گیری است که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید خودتان را به انواع ماساژها مهمان کنید و اینکه در کنار ساحل می‌توانید از چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تمامی اتاق‌ها در هتل دیاموند سیتی ریزورت ضد آلرژی بوده و دیوارها و پنجره‌های عایق صدا دارند، بدین‌جهت مطمئناً اقامتی به‌یادماندنی توأم با آرامش را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، تختخواب‌های استاندارد و مبلمان بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت حلال و سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌های موجود در اطراف این هتل سر بزنید.

فاصله هتل دیاموند سیتی ریزورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا جمعه‌بازار: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پلاژ ایشیک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک معمار اوبا آتاتورک: ۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه بویوک چشمه: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است