search
menu

هتل Demir Suite Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Demir Suite Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دمیر سوئیت استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دمیر سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Demir Suite Hotel Istanbul


هتل دمیر سوئیت در منطقه آوجیلار استانبول واقع‌شده است. این هتل آپارتمان سه ستاره به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی به تعداد زیادی مراکز خرید، رستوران و جاهای دیدنی نزدیک است و تنها کافیست با چند قدم پیاده‌روی از این مکان‌ها بازدید کنید. مسافران زیادی در طی سال با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شده و از این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیز در چند قدمی این هتل قرار دارد و از این طریق می‌توانید به‌جاهای مختلف استانبول بروید، از جاذبه‌های مشهور این شهر می‌توان به کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول، چندین موزه دیدنی اشاره کرد. فرودگاه استانبول نیز تا این هتل حدوداً ۵۳.۷ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل دمیر سوئیت استانبول


پارکینگ رایگان در این هتل دایر گردیده و این پارکینگ به مسافرانی اختصاص داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل دمیر سوئيت به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند.
همچنین در حین اقامت در هتل Demir Suite Hotel Istanbul می‌توانید از پرسنل این مجموعه در زمینه معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول سوال کنید و اطلاعات کافی کسب کنید تا در هنگام بازدید به مشکل برنخورید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است، همچنین در لابی هتل نیز می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. همچنین در میز تور بلیط و گردشگری می‌توانید راهنمایی‌های لازم در زمینه معرفی جاذبه‌های دیدنی و تهیه بلیط ورودی راهنمایی بگیرید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به بخش صرافی مراجعه کرده و تبدیل ارز کنید. اگر در حین اقامت به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش نیاز داشته باشید، با پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی مانند فکس و فتوکپی در لابی این هتل انجام می‌گیرند. لازم به ذکر است که کارکنان هتل دمیر سوئيت به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. توجه داشته باشید امکان کرایه اتومبیل از این هتل فراهم گردیده و به وسیله این اتومبیل و با رانندگی خودتان می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و جاهای مختلف استانبول بازدید کنید. همچنین در حین اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارتند از اتاق سینگل، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس و اتاق تریپل کامفورت. این هتل با اتاق‌های مدرن و دکوراسیون عالی اقامتی بی‌نظیر برای مسافران فراهم می‌کند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان و مینی بار بهره‌مند شوید. کف همه اتاق‌ها پارکت شده و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و کتری برقی در داخل همه اتاق‌ها قرار داده‌شده است.
همچنین در هر یک از واحدهای اقامتی هتل Demir Suite Hotel Istanbul می‌توانید از گاوصندوق استفاده کنید و وسایل ارزشمند و گران‌بهای خود را موقع گشت‌وگذار داخل این گاوصندوق قرار دهید. حمام‌های اختصاصی نیز در داخل اتاق‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی و سشوار هستند. اتاق‌خواب‌های موجود در این هتل روزانه به‌طور مرتب و رایگان نظافت می‌شوند و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها بایستی به محل‌های مشخص‌شده به دور از اتاق‌ها بروید. لازم به ذکر است به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های این هتل اقامتی همراه با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


وعده صبحانه به طور روزانه و بوفه‌ای در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین می‌توانید وعده صبحانه‌تان را در داخل اتاق سفارش داده و نوش جان کنید. با توجه به این‌که هتل دمیر جزو هتل آپارتمان ها و سوئيت ها به شمار می رود، قسمتی به‌عنوان آشپزخانه و به‌صورت مشترک قابل استفاده است و مسافران در صورت تمایل می‌توانند در این آشپزخانه غذا طبخ کنند، اما خیلی از مسافران هتل Demir Suite Hotel Istanbul ترجیح می‌دهند که وعده‌های ناهار و شام را به رستوران‌های اطراف سر بزنند.

فاصله هتل دمیر سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید توریم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بلجیوم: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا پارک: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا مک دونالد: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است