search
menu

هتل De Maree Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل De Maree Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل دی مار استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دی مار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل De Maree Istanbul


هتل دی مار یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر پر گردشگر استانبول محسوب می‌شود. این هتل در محله معروف و قدیمی شهر به نام سلطان احمد قرارگرفته است. آن دسته از گردشگرانی که از پیش با این منطقه آشنایی دارند، حتماً می‌دانند که بسیاری از بناهای مهم عثمانی در این منطقه قرارگرفته‌اند. از میان آن‌ها می‌توان به مسجد آبی، آب‌انبار باسیلیکا، مسجد ایا صوفیه و کاخ توپکاپی اشاره کرد. بنابراین با اقامت در این هتل می‌توان با یک پیاده‌روی کوتاه به بسیاری از مکان‌های دیدنی استانبول دسترسی پیدا کرد. گذشته از موقعیت مکانی مطلوب، خدمات میزبانی از مهمانان نیز به نسبت میزان هزینه‌ای که برای اقامت در این هتل پرداخت می‌شود از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
یکی دیگر از مزایای اقامت در این هتل را می‌توان مقرون‌به‌صرفه بودن آن در مقایسه با شمار بسیاری از هتل‌های هم‌رده آن دانست. اگر شما هم قصد دارید با بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کنید بهتر است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن تنها ۳۱ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. ضمن آنکه ترانسفر فرودگاهی از جمله خدمات ارائه‌شده در این هتل است که به مهمانان کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری به فرودگاه تردد کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دی مار استانبول


در هتل De Maree امکانات متعددی قرار داده‌شده است تا مهمانان هتل اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. در بدو ورود به هتل کارکنان بخش پذیرش با خوش‌رویی پذیرای مهمانان هستند و در طول اقامت نیز در تلاش‌اند تا دلسوزانه به درخواست‌های مهمانان رسیدگی کنند و اقامتی آسوده را برایشان فراهم کنند. جالب است بدانید که کارمندان این بخش قادرند به چندین زبان مختلف صحبت کنند و اگر از آن‌ها درباره نشانی مکان‌های دیدنی شهر سؤال کنید حتماً تا جای ممکن سعی می‌کنند تا به شما راهنمایی دهند. ضمن آنکه در رزرو بلیط هواپیما و تهیه بلیط کنسرت‌ها و برنامه‌های مختلف هم می‌توان از آن‌ها کمک گرفت. خدمات دیگر مانند اینترنت رایگان، روم سرویس و خشک‌شویی همواره در هتل موجود هستند و می‌توانید در طول اقامت خود از آن‌ها بهره‌مند شوید. علاوه بر آن اگر نیاز به تهیه فتوکپی داشته باشید و یا به دنبال ارسال فکس برای انجام کارهای اداری باشید نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت، چراکه این‌گونه خدمات در این هتل برای مهمانان تدارک دیده‌شده است.
گفتنی است برای مهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند، یک پارکینگ در نزدیکی این هتل تعبیه‌شده است، اما درصورتی‌که تمایل دارید از آن استفاده کنید لازم است از قبل پارکینگ رزرو کنید و برای استفاده از فضای پارکینگ نیز روزانه مبلغی را به هتل بپردازید. اگر قصد داشته باشید تا بعد از تخلیه اتاق خود همچنان به گشت‌وگذار در شهر دیدنی استانبول مشغول شوید می‌توانید اسباب و وسایل خود را در اتاق چمدان هتل به امانت بسپارید و با خیالی آسوده به گردش بروید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل دی مار استانبول دو نوع اتاق وجود دارد که شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های اقتصادی و اتاق‌های استاندارد هستند. این مساله به مهمانان حق انتخاب می‌دهد تا با توجه به میزان بودجه‌ای که برای سفر خود کنار گذاشته‌اند یا با توجه به انتظاری که از تنوع امکانات داخلی اتاق‌ها دارند دست به انتخاب واحدهای اقامتی این هتل بزنند. نکته قابل‌ذکر در خصوص اتاق‌های هتل این است که استعمال سیگار در فضای داخلی آن‌ها به‌هیچ‌وجه مجاز نیست و آژیرهای هشدار صوتی دود با اولین دود سیگار به صدا درمی‌آیند. بااین‌وجود محوطه جداگانه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. بنابراین بدین طریق هم فضای اقامتی مهمانان به دور از هرگونه آلودگی و کاملاً سلامت باقی می‌ماند و هم به سبک زندگی آن دسته از افرادی که تمایل دارند اقدام به این کار کنند احترام گذاشته می‌شود. ضمن آنکه سیستم ضد صوتی که در ساخت واحدهای اقامتی هتل بکار گرفته‌شده است، این امکان را می‌دهد تا مهمانان شب‌ها با نهایت آرامش و آسایش به خواب بروند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اگرچه اتاق‌های هتل دی مار استانبول دارای فضای کوچکی هستند و امکانات لوکس و به‌اصطلاح آن‌چنانی ندارند اما بااین‌حال می‌توان امکانات موجود را در سطح مطلوبی ارزیابی کرد که همگی برای اقامتی آسوده کفایت می‌کنند. میز و صندلی غذاخوری به همراه کمد لباسی، تلویزیون صفحه تخت ال ای دی و همچنین لوازم بهداشتی اولیه از امکانات داخلی اتاق‌ها هستند که در تمامی واحدهای اقامتی هتل قرار داده‌شده‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در خصوص امکانات تفریحی در هتل دی مار استانبول می‌توان گفت با توجه به فضای نسبتاً کوچک انتظار چنین امکاناتی از این هتل نمی‌رود. بااین‌وجود همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم در چند قدمی هتل تعداد زیادی از اماکن دیدنی شهر در چند قدمی این هتل قرارگرفته‌اند. ازاین‌رو کافی است از درب هتل بیرون بروید تا بعد از چند دقیقه به بازدید از چندین مسجد باستانی و موزه مشغول شوید. بعلاوه اگر در اتاق‌های طبقات بالاتر هتل اقامت داشته باشید، تراس کوچک اتاق فضای خیال‌انگیزی ایجاد می‌کند که می‌توانید برای ساعتی از تماشای مناظر شهری اطراف و یا غروب خورشید حسابی لذت ببرید.

رستوران هتل


بوفه مفصل صبحانه‌ در رستوران هتل دی مار دایر کرده‌اند که می‌تواند برای شروع یک روز شادی‌بخش به مهمانان کمک می‌کند. بعد از آنکه از طعم لذیذ صبحانه در فضای دنج و دل‌نشین رستوران کوچک هتل لذت بردید، بهتر است سری هم به رستوران‌ها و کافه‌های مجاور هتل بزنید. به‌محض آنکه از هتل بیرون بروید انواع رستوران‌های محلی و کافی‌شاپ‌های سنتی یا مدرنی را خواهید دید که برای وعده‌های غذایی دیگر می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. گذشته از این‌ها آشپزخانه مشترک با امکانات محدود نیز برای اتاق‌ها در داخل هتل نظر گرفته‌شده است تا چنانچه مهمانی قصد دارد شخصاً غذای خاصی را طبق سلیقه شخصی یا رژیم غذایی خاص خود طبخ کند به‌راحتی قادر به انجام این کار باشد.

فاصله هتل دی مار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است