search
menu

هتل Dauria Galata Flats Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dauria Galata Flats Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل هتل داوریا گالاتا فلتس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هتل داوریا گالاتا فلتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل Dauria Galata Flats Hotel Istanbul


هتل داوریا گالاتا فلتس استانبول یکی از هتل‌ آپارتمان‌های بسیار مناسب برای اقامت شما در استانبول است. اگر قصد دارید برای اقامت خود یک هتل آپارتمان انتخاب کنید بی شک این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. هر واحد برای خود بطور اختصاصی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام دارد. اگر با سفر هوایی به این شهر سفر می‌کنید باید بدانید که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی برای رفت و آمد مسافران در نظر گرفته شده‌است. فرودگاه استانبول با هتل ۳۲ کیلومتر فاصله دارد. جاهای دیدنی استانبول متنوع و متعدد هستند و شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل Dauria Galata Flats Hotel Istanbul به راحتی از جاهای دیدنی این شهر مانند: برچ گالاتا، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه اسباب بازی و ... دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل هتل داوریا گالاتا فلتس استانبول


هتل مورد نظر از نظر امکانات و خدماتی که ارائه می‌کند در جایگاه خوبی قرار دارد و شما اقامت بسیار راحتی را در آن تجربه خواهید کرد. حیوانات اجازه ورود به این هتل را دارند و ممکن است هزینه اضافی برای حضور آن‌ها از شما گرفته‌شود. شاتل و ترانسفر فرودگاهی برای مسافرانیکه قصد سفر به صورت هوایی را دارند در نظر گرفته شده‌است و مسافران با پرداخت هزینه اضافی می‌توانند از آن استفاده کنند.
اگر نیاز به خرید دارید، هتل Dauria Galata Flats Hotel Istanbul این امکان را برای شما ارائه می‌دهد که خریدهای شما را از هایپر مارکت یا فروشگاه مواد غذایی در اختیارتان قرار دهد. برای مسافرانیکه با خودرو خودشان به این شهر سفر می‌کنند، هتل پارکینگ مجزایی در نظر گرفته‌است. علاوه بر وجود بالکن فضای مجزایی برای نشستن نیز وجود دارد که می‌توانید در خارج از اتاق‌ها و در فضایی آزاد با همسفرانتان لحظات خوبی را سپری کنید. بصورت روزانه نظافت در جای جای هتل انجام می‌شود تا بتوانید اقامت راحتی را تجربه کنید. برای مسافرانیکه نیاز به شستن و اتو لباس‌هایشان دارند این خدمات با پرداخت هزینه اضافی در اختیارشان قرار می‌گیرد. انبار چمدان‌ها بخش مجزایی است که می‌تواند بارهای شما را در یک جای امن نگهداری کند. آلارم و هشدار دهنده‌های آتش و دود و همچنین آلارم‌های امنیتی در بخش‌های مختلف این هتل وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته انجام می‌شود و کارکنان به انگلیسی و ترکی مسلط هستند. تهویه مطبوع هتل در سطح کیفیت بسیار خوبی انجام شده‌است و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز وجود دارد تا دمای هوا در تمام فصول برای مسافران متعادل شود. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با امکانات اتاق‌های هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


در اتاق‌های این هتل می‌توانید بسیار احساس راحتی داشته‌باشید و از امکانات موجود در آن بهره ببرید. از آنجاییکه این هتل، هتل آپارتمان است تمام واحدها امکانات لازم را برای اقامت راحت دارند. آشپزخانه کوچک و مجهز که دارای سینک ظرفشویی، گاز، چای ساز و ظروف مورد نیاز برای پخت و پز است در تمام واحدها وجود دارد. سرویس بهداشتی و حمام تمیز بصورت اختصاصی برای هر واحد تعبیه شده‌است. سشوار، حوله و سایر لوازم مورد نیاز بهداشتی در حمام و سرویس بهداشتی تعبیه شده‌است.تخت‌ها و مبلمان بسیار شیک و با کیفیت نیز با چیدمان بسیار مناسب و زیبا در واحدهایی که کف آن‌ها کف پوش چوبی دارند، قرار دارند. تهویه مطبوع و کولر نیز در واحدها نصب شده‌است. پنجره‌های بزرگ با پرده‌هایی که می‌توانند میزان نور ورودی را کنترل کنند در تمام واحدها وجود دارد. رنگ‌های استفاده شده در چیدمان اتاق‌ها بسیار شیک و هماهنگ با چیدمان کلی هتل است. برخی از اتاق‌ها دوبلکس هستند و بسیار شیک و مدرن طراحی شده‌اند. اینترنت علاوه بر سایر بخش‌های هتل در واحدها نیز قابل دسترسی است. تلویزیون نیز در در تمام واحدها در دیوارها نصب شده‌است و به شبکه کودک متصل است. انواع اتاق‌های هتل Dauria Galata Flats Hotel Istanbul شامل:
• آپارتمان با چشم انداز دریا و ظرفیت شش نفر
• آپارتمان با سه اتاق خواب و ظرفیت ۸ نفر
• آپارتمان سوپریور با ظرفیت ۸ نفر
• آپارتمان با دو اتاق خواب و ظرفیت ۶ نفر
• آپارتمان استودیو با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره
• اتاق استودیو سوپریور با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق در واحد هم کف با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


در هتل Dauria Galata Flats Hotel Istanbul رستوران وجود ندارد ولی شما می‌توانید در آشپزخانه موجود در اتاق‌ها غذای هر وعده غذایی را تهیه کنید.

فاصله هتل هتل داوریا گالاتا فلتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا برج گالاتا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است