search
menu

هتل Daru Sultan Hotels Galata Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Daru Sultan Hotels Galata Istanbul
امکانات کلی هتل دارالسلطان گالاتا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دارالسلطان گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Daru Sultan Hotels Galata Istanbul


هتل دارالسلطان گالاتا استانبول از هتل های ۵ ستاره شیک و بسیار مجلل استانبول است که در وسط منطقه تونل گالاتا واقع شده است و تقریبا ۱۰ دقیقه پیاده از برج گالاتا فاصله دارد. رستوران ها، کافه ها و بوتیک های طراحان مد را می توان در خیابان های پر جنب و جوش منطقه گالاتا یافت. همچنین این هتل ۵ ستاره نزدیک بازار ادویه و میدان تقسیم است. با اقامت در این هتل تنها چند دقیقه با موزه هنر مدرن استانبول، مسجد سلیمانیه و کاخ دولما باغچه فاصله خواهید داشت به همین دلیل مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده است. ایستگاه مترو سیشانه دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می کند و تنها چند قدم با هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است که ۲۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، هتل Daru Sultan Hotels Galata Istanbul یک گزینه بسیار عالی برای اقامتی دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل دارالسلطان گالاتا استانبول


هتل دارالسلطان گالاتا خدمات بی عیب و نقص و کلیه امکانات ضروری برای جلب روحیه مسافران را ارائه می دهد. این هتل مرکز اسپا و اتاق هایی با ظرافت و دکوراسیون خاص ارائه می دهد. سرویس اتاق ۲۴ ساعته، سرویس بلیط، صندوق امانات، خانه داری روزانه، Wi-Fi رایگان در همه قسمت های هتل و اتاق ها و خدمات پستی تنها برخی از امکاناتی است که هتل های Daru Sultan Galata را از سایر هتل های شهر متمایز می کند. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند. از ویژگی های اضافی این هتل می توان به خدمات دربان و نگهداری و مراقبت از کودکان با هزینه اضافی اشاره کرد. برای تبدیل ارز، صرافی هتل در خدمت شماست.
خدمات شاتل فرودگاه نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. اتاق هایی مخصوص افراد سیگاری نیز وجود دارد تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی با عنوان پارکینگ در نظرگرفته شده است و با پرداخت هزینه اضافی می توان از خدمات آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که این هتل اجازه بردن حیوانات را به مسافران خود نمی دهد. لیست کاملی از امکانات تفریحی از جمله سونا، آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و اتاق بخار در هتل موجود است. پرسنل با تجربه و با اخلاق این هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آن ها را راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل دارالسلطان گالاتا: اتاق گراند لوکس با نمای دریا، اتاق لوکس با نمای شهر، اتاق سوپریور با نمای شاخ طلایی، اتاق لوکس با نمای شاخ طلایی و اتاق لوکس با نمای برج گالاتا. اتاق ها شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، وان، جکوزی، تهویه هوا، تلفن، گاوصندوق و میز تحریر هستند. حمام های خصوصی دارای وان یا دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. تمام اتاق های هتل دارو سلطان گالاتا دارای کتری و مینی بار هستند. بیشتر اتاق ها دارای منظره دریا هستند. برخی از اتاق های لوکس دارای وان آبگرم و نشیمن نیز هستند.

رستوران هتل


میهمانان می توانند صبحانه بوفه آزاد خود را در رستوران طبقه آخر که مناظر خیره کننده ای از شاخ طلایی دارد، نوش جان کنند. صبحانه هر روز از۷ صبح تا ۱۰:۳۰صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. می توانید در کافه Dar’inn انواع آب میوه ها، قهوه و میان وعده ها را نوش جان کنید. منو های رژیم غذایی نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

فاصله هتل دارالسلطان گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است