search
menu

هتل Darkmen Hotel 2 Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Darkmen Hotel 2 Istanbul
امکانات عمومی هتل دارک من ۲ استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دارک من ۲ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Darkmen Hotel 2 Istanbul


هتل دارک من ۲ از هتل‌های اقتصادی و بسیار مناسب برای اقامت در استانبول است که با خواندن امکانات آن در این مطلب، می‌توانید با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب آن اقدام کنید. هتل دارک من ۲ استانبول هتلی ۳ ستاره است و در منطقه لاله‌لی استانبول واقع شده‌است. در اطراف آن مغازه‌ها و مراکز خرید نیز وجود دارد که شما می‌توانید بدون اینکه مسافت طولانی را طی کنید به راحتی خریدهای خود را از این مغازه‌ها انجام دهید. اگر با هواپیما و بصورت هوایی قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است از خدمات رزرو آنلاین بلیط هواپیما که توسط تورهای گردشگری ارایه می‌شود، استفاده کنید. همچنین شاتل فرودگاهی هتل این امکان را به شما می‌دهد که با فراغ خاطر در رفت‌و آمد بین هتل و فرودگاه باشید. در ادامه به امکانات عمومی و اتاق‌های هتل با جزییات بیشتری اشاره خواهد‌شد. این را نیز در نظر بگیرید که با اقامت در این هتل دنج و راحت می‌توانید با آرامش بیشتری به جاهای دیدنی استانبول مانند موزه پرا، برج گالاتا، پل بسفر، مسجد ایاصوفیه و ... بروید و اقامت جذابی را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل دارک من ۲ استانبول


هتل Darkmen Hotel 2 Istanbul از امکانات بسیار زیاد و متنوعی برخوردار است که با خواندن این متن اطلاعات مناسبی را در رابطه با امکانات و فاصله هتل تا جاهای دیدنی استانبول بدست خواهیدآورد. هتل مجهز به اینترنت رایگان و پرسرعت است که شما با اتصال به آن می‌توانید به راحتی با دنیای مجازی در ارتباط باشید. استخر امکانات تفریحی از جمله استخر سرپوشیده نیز دارد. این استخر سرپوشیده نسبتا کوچک ولی بسیار تمیز و استاندارد است. لابی هتل با مبلمان بسیار شیک مکان مناسبی برای استراحت کوتاه مدت شما است. اگر برای جلسه کاری مهمی یا قرار ملاقاتی نگران تمیزی و اوتوی لباسهایتان هستید، خیالتان راحت باشد زیرا خدمات خشکشویی، لاندری و اوتو با هزینه اضافی برای تمام مسافران هتل ارایه می‌شود. نظافت روزانه هتل نیز سبب شده‌است تا مسافران اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند. در ضمن تمهیدات ویژه‌ای برای افراد معلول در نظر گرفته شده‌است تا به راحتی بتوانند در این هتل اقامت کنند. شما می‌توانید از خدمات اسپا و ماساژی که در هتل بصورت کاملا حرفه‌ای و بهداشتی ارایه می‌شود نیز بهره ببرید. لازم به ذکر است ارایه خدمات ۲۴ ساعته پذیرش در هتل سبب آرامش خاطر و سهولت در ارتباط برقرار کردن بین پذیرش و مسافران خواهد شد. کارکنان هتل بسیار اخلاق مدار هستند و به بیش از ۶ زبان مسلط هستند. تبدیل ارز نیز برای شما به راحتی در هتل محل اقامتتان انجام می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Darkmen Hotel 2 Istanbul از چیدمان و دکوراسیون مناسبی برخوردار هستند که شما می‌توانید در این اتاق‌ها اقامت دلنشینی را تجربه کنید. تلویزیون از جمله وسایلی است که در تمام واحدها وجود دارد. در تمام اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. می‌توانید در واحدهای اقامتی این هتل به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید. تخت‌های بسیار راحت با روتختی و ملافه‌های بسیار شیک و تمیز در تمام واحدها وجود دارد. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها می‌تواند نور زیادی را به اتاق‌ها وارد کند و میزان آن نیز می‌تواند با پرده‌های نصب شده روی پنجره‌ها تنظیم شود. چای ساز نیز روی میز تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های این هتل شامل:
• اتاق دو نفره استاندارد با دو تخت تک نفره
• اتاق دو نفره با چشم انداز دریا با دو تخت تک نفره
• اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل دارک من ۲ استانبول رستوران ندارد ولی صبحانه کامل آن بصورت بوفه ارایه می‌شود و علاوه بر آن در این مکان می توانید میان وعده یا نوشیدنی گوارایی را میل کنید.

فاصله هتل دارک من ۲ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم استانبول: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است