search
menu

هتل Cumbali Luxury Boutique Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cumbali Luxury Boutique Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل جومبالی لاکچری بوتیک استانبول
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل جومبالی لاکچری بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cumbali Luxury Boutique Hotel Istanbul


هتل جومبالی لاکچری بوتیک از هتل‌های استانبول است. این هتل زیبا در منطقه مشهور شیشلی واقع‌شده و تنها ۵۰ متر تا منطقه شیک نیشان تاشی فاصله دارد که این منطقه نیز مملو از مراکز خرید با برندهای مشهور، رستوران و کافی‌شاپ است. همچنین این دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و تاریخی شهر استانبول دارد. همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو می‌توانید به تمامی قسمت‌های شهر بروید و از این سفرتان لذت ببرید. ساختمان این هتل به سبک معماری عثمانی بوده و دکوراسیون و اسباب و وسایل به کار رفته در اتاق‌ها و سوئیت‌ها بسیار جذاب و تماشایی است. هتل Cumbali Luxury Boutique Hotel Istanbul حدوداً ۲۰ دقیقه تا میدان تکسیم فاصله دارد و همین امر در جذابیت آن در میان مسافران افزوده است، مسافرانی که از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما راهی این شهر می‌شوند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، نظافت روزانه، سیستم تهویه مطبوع هوا و صبحانه خوب اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جومبالی لاکچری بوتیک استانبول


در هتل جومبالی لاکچری اینترنت وای فای به صورت رایگان ارائه می‌شود که در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. لازم به ذکر است که در این هتل پارکینگ دایر نشده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند. در لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند، همچنین در این قسمت خدماتی نظیر صرافی برای تبدیل ارز، میز تور گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران و فکس و فتوکپی ارائه می‌شوند. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز در لابی هتل Cumbali Luxury Boutique Hotel Istanbul در بخش لاندری انجام می‌گیرد. بهره‌مندی از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. پرسنل به زبان انگلیسی مسلط بوده و با مسافران از سراسر جهان ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. با توجه به قوانین ارائه‌شده در این هتل مسافران اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود ندارند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به اسب‌سواری اشاره کرد که باید برای این کار هزینه مجزا پرداخت کنید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


هتل جومبالی لاکچری دارای اتاق‌های دلبازی بوده و در داخل تمامی اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون بهره‌مند شوید. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از سوئيت دلوکس، سوئيت سوپرییر، سوئیت خانواده و اتاق دوبل استاندارد. از پنجره اتاق‌های هتل Cumbali Luxury Boutique Hotel Istanbul می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر و باغ محوطه را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، امکانات اتوکشی، یخچال، مینی بار، کتری برقی، میز غذاخوری، فضای نشیمن، کمد لباس و وسایل بهداشتی و شستشو. استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است. به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. برای کودکان زیر ۲ سال نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌شود، همچنین برای مسافران گیاهخوار نیز غذاهای مخصوص ارائه می‌کنند. همچنین چندین رستوران نیز در نزدیکی این هتل واقع‌شده و غذاهای بین‌المللی و محلی ارائه می‌کنند.

فاصله هتل جومبالی لاکچری بوتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است