search
menu

هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye
امکانات عمومی هتل کرون پلازا هاربیه استانبول
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل کرون پلازا هاربیه استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye


هتل کرون پلازا هاربیه استانبول هتلی لاکچری و شیک در قلب استانبول است. این هتل ۵ ستاره بوده و در منطقه شیشلی واقع‌شده است و به دلیل همین موقعیت عالی خود در میان گردشگران و توریست‌های شهر استانبول طرفداران زیادی دارد. هتل کرون پلازا دارای شاتل فرودگاهی بوده و همین امر سبب می‌شود تا مسافران با خیال راحت به خرید بلیط هواپیمای استانبول اقدام کنند و راهی این شهر بی‌نظیر شوند. این هتل شیک در فاصله ۳۵۰ متری از ایستگاه متروی عثمان بی قرار دارد و از طریق مترو می‌توانید به نقاط مختلف شهر رفته و از جاهای دیدنی و گردشگری بازدید کنید. همچنین فاصله هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye تا مرکز خرید نیشان تاشی نیز حدوداً ۸ دقیقه و تا میدان تکسیم حدوداً ۱۵ دقیقه پیاده‌روی است، بنابراین می‌توان گفت با اقامت در این هتل با یک تیر چند نشان می‌زنید. همچنین مرکز خرید جواهر استانبول نیز در فاصله بسیار اندکی از این هتل زیبا واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری و صبحانه خوب اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کرون پلازا هاربیه استانبول


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات هستند و برای مسافرانی که علاقه‌مند به گشت‌وگذار با رانندگی خودشان هستند، امکان کرایه اتومبیل در این هتل زیبا فراهم‌شده است. برای رفتن به میدان تکسیم نیز می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت بهره‌مند شوید. پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار مسافران داده می‌شود، برای بهره‌مندی از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. سایر خدمات ارائه‌شده در لابی هتل کرون پلازا هاربیه عبارت‌اند از خدمات باربری، اتاق چمدان، میز تور گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز. همچنین در لابی هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye می‌توانید به مینی مارکت رفته و خرید کنید. سالن زیبایی و آرایشی نیز در این هتل دایر بوده و مسافران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. برای مسافرانی که معلولیت جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در طبقات و اتاق‌های این هتل زیبا فراهم‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل کرون پلازا هاربیه می‌توان به مرکز اسپا اشاره کرد که خود این قسمت نیز شامل انواع ماساژ و خدمات زیبایی هستند. همچنین میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از سونا و استخر سرپوشیده لذت ببرند. برای نگهداری از کودکان خردسال نیز امکانات مناسبی فراهم‌شده است، البته برای بهره‌مندی از این خدمات در هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. باشگاه بدنسازی با مربی اختصاصی دایر بوده و مسافران می‌توانند ورزش کنند. همچنین استخر سرپوشیده موجود در این هتل نیز برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و ساعت کاری آن همه روزه از ۹ صبح تا ۹ شب است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين یا دوبل استاندارد، سوئيت کینگ تک خوابه، سوئیت پرزیدنتال، اتاق توئين استاندارد، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق توئين پریمیوم، سوئيت کینگ جونیور و اتاق کینگ استاندارد. در داخل اتاق‌های مجموعه نیز می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. داخل اتاق‌ها دارای دکوراسیون مدرنی هستند، از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Crowne Plaza Istanbul Harbiye می‌توان به تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز، مینی بار، دیوارها و پنجره‌های عایق صدا با چشم‌انداز زیبایی از شهر، چای‌ساز و قهوه ساز، میز کار، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، فرش، کتری برقی و تلفن اشاره کرد. در داخل واحدهای این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح ارائه می‌شود. در هنگام عصر نیز می‌توانید به رستوران رفته و انواع غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های محلی را سفارش دهید. در هتل کرون پلازا هاربیه ۳ رستوران دایر شده است که عبارت‌اند از رستوران Ege انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. رستوران بعدی Sota نام داشته و انواع غذاهای مدیترانه‌ای، آسیای شرقی، پیتزا، محلی، بین‌المللی و استیک را به صورت حلال سرو می‌کند. رستوران آخر نیز istisna است که به صورت کافی‌شاپ بوده و انواع خوراکی‌های هندی، ترکی، آسیایی، بین‌المللی و گریل را سرو می‌کند.

فاصله هتل کرون پلازا هاربیه استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است