search
menu

هتل Confores Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Confores Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل کنفورس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل کنفورس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Confores Hotel


هتل سه ستاره و اقتصادی کنفورس در شهر تاریخی و بسیار زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. شهر استانبول سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند که وجود هتلی به‌صرفه و نزدیک به جاهای دیدنی استانبول از جمله جاذبه‌های تاریخی مشهور مانند هتل کنفورس از ضروریات است. اگر علاقه داشته باشید که وسایل حمل‌ونقل عمومی سوار شوید؛ قابل ذکر است که هتل Confores Hotel به یک ایستگاه مترو نزدیک است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید و هتل کنفورس استانبول را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه استانبول تا هتل کنفورس فاصله‌ای حدود ۳۰ کیلومتر دارد؛ همچنین فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول هم در فاصله‌ی ۴۰.۵ کیلومتری هتل کنفورس قرار دارد. یکی از مزیت‌های هتل کنفورس این است که به چندین مرکز خرید مختلف نزدیک است.
تنها در فاصله‌ی ۴ کیلومتری هتل کنفورس استانبول، ساحل فلوریا استانبول واقع شده است که یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول است که هر ساله گردشگران زیادی در فصل‌های گوناگون سال به آن سر می‌زنند. ساحل فلوریا یکی از سواحل استانبول است که به خاطر تمیزی، امکانات رفاهی و ماسه‌هایش محبوب و پرطرفدار است. گردشگران از کارکنانی که در این منطقه تفریحی کارمی‌کنند و نوع برخورد آن رضایت دارند و امنیت مناسبی را در این ساحل تفریحی احساس می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کنفورس


هتل کنفورس استانبول دارای امکانات و خدماتی خوبی است که برای اقامت راحت و بی دغدغه مسافران فراهم شده‌اند. تجهیزات و امکانات هتل کنفورس شامل مواردی است از قبیل: لابی مجلل، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، فکس و فتوکپی. خدمات متنوع و با کیفیتی که هتل Confores Hotel ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی و تبدیل ارز. خدمات نظافتی هتل کنفورس استانبول شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوی شلوار، واکس کفش و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از هتل کنفرس درخواست تاکسی کنید تا با خیالی آسوده تردد کنید. یکی از ویژگی‌های هتل کنفورس این است که امکان همراه داشتن حیوانات خانگی را دارد؛ بدون اینکه هزینه‌ای اضافی دریافت شود. کارکنانی که در هتل کنفورس استانبول مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی، عربی و روسی صحبت کنند و با مهمان‌نوازی کامل از مسافران سراسر دنیا استقبال می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل کنفورس استانبول اتاق‌هایی متنوع و شیک با طراحی راحت و چشم‌گیر وجود دارد که برای اقامتی آسوده و به‌یادماندنی تعبیه شده‌اند. اتاق‌های هتل Confores Hotel شامل اتاق دلوکس یک نفره، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق کویین همراه با وان و حمام اسپا در طبقه بالایی هتل با تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های لوکس و راحت هتل کنفورس استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل Confores Hotel نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کنفرس استانبول یک فضای سبز وجود دارد که می‌توانید در آنجا در کمال آرامش و مطلوبیت اوقاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل کنفورس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کپسیتی استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ای پلاس استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید استار سیتی: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ساحلی باکرکوی: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کاروسل استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است