search
menu

هتل Collage Pera Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Collage Pera Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کالج پرا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کالج پرا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Collage Pera Hotel Istanbul


هتل کالج پرا از هتل‌های رده بالای استانبول با موقعیتی فوق‌العاده است که با اقامت در آن به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. موقعیت جغرافیایی Collage Pera به گونه‌ای است که هم به وسیله‌های حمل و نقل عمومی مانند مترو دسترسی خواهید داشت و هم اگر اهل پیاده‌روی باشید با چند دقیقه پیاده‌روی به جاذبه‌های توریستی و خیابان‌های مشهور استانبول مانند خیابان استقلال خواهید رسید. این هتل ۴ ستاره امکاناتی مانند وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها و پارکینگ اختصاصی دارد. در کنار این امکانات کارکنان هتل با رفتار محترمانه و حرفه‌ای خود، اقامت خوشی را برای مهمانان رقم می‌زنند و این برخورد محترمانه در کنار امکانات و خدمات هتل، مهمانان هتل را به مهمان وفاداری تبدیل می‌کند که اگر برای بار هزارم هم به استانبول سفر کنند باز هم هتل کالج پرا را برای اقامت انتخاب خواهد کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کالج پرا استانبول


خدمات شاتل، رفت و برگشت فرودگاهی، لانژ عمومی، فروشگاه و روزنامه‌های صبحگاهی برخی از خدمات و امکانات عمومی هتل کالج پرا هستند. خدمات نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می‌شود و خدماتی مانند اتو، اتوپرس، خدمات لباسشویی و خدمات خشکشویی با پرداخت کمی هزینه در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این خدمات هتل Collage Pera استانبول خدمات گردشگری مانند خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و اکسپرس چک این/ چک اوت را نیز ارائه می‌دهد. برای اینکه به این خدمات دسترسی داشته باشید کافیست به بخش پذیرش هتل مراجعه کنید. بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال و پاسخگویی مهمانان خواهد بود. نگران زبان تکلم با بخش پذیرش هم نباشید چون کارکنان هتل به دو زبان ترکی و انگلیسی آشنا هستند. چنانچه قصد سفر با حیوان خانگی دارید بد نیست بدانید که متاسفانه حیوانات خانگی مجوز ورود و اقامت در هتل کالج پرا را ندارند. مهمانانی وسیله ارزشمندی همراه دارند، می‌توانند آن را با خیالی راحت به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی‌ای بابت امنیتش نداشته باشند. در مجموعه خود هتل پارکینگ وجود ندارد اما اطراف آن پارکینگ اختصاصی‌ای قرار گرفته که مهمانان دارای اتومبیل می‌توانند خودروشان را آنجا پارک کنند. البته این پارکینگ ممکن است هزینه‌ای هم از شما بابت پارک دریافت کند.

اتاق های هتل


کالج پرا اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های بدون سیگار و اتاق‌های خانواده دارد و اتاق‌های سوپریور دابل/ توئین، سوئیت کرنر، اتاق‌های دابل دلوکس، سوئیت پنت هاوس، سوئیت کلاسیک و اتاق کلاسیک دابل انواع واحدهای اقامتی این هتلند که مهمانان می‌توانند هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما برای رزرو این اتاق‌ها نیز اقدام کنند. برای زوج‌های جوان سوییت عروس نیز درصورت درخواست آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


در طراحی و تزیین اتاق‌های هتل Collage Pera Istanbul تلاش شده تا از عناصر معماری و طراحی مدرن استفاده شود به نحوی که علاوه بر ایجاد آرامش، مهمانان اقامت راحتی را نیز تجربه کنند. همه اتاق‌های هتل دارای فضایی به عنوان نشیمن و امکاناتی مانند کتری برقی هستند. حمام خصوصی اتاق‌ها نیز علاوه بر سرویس حمام، دارای لوازم بهداشتی و سشوارند. خدمات روم سرویس به همه واحدهای اقامتی هتل کالج پرا استانبول ارائه می‌شود.

رستوران هتل


رستوران صاحراپ پرا تنها رستوران هتل است که انواع غداهای بین‌المللی را برای مهمانانش سرو می‌کند. اگر می‌خواهید طعم‌ غذاهای ترکیه‌ای را هم بچشید، لازم نیست در کوچه پس کوچه‌ها به دنبال رستوران بگردید چون رستوران هتل غداهای محلی را نیز سرو می‌کند.

فاصله هتل کالج پرا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا خیابان مسجد اسماعیلی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا دریای مرمره: ۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است