search
menu

هتل Cihangir Palace Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cihangir Palace Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل جهانگیر پالاس استانبول
اتاق‌های و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جهانگیر پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cihangir Palace Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره جهانگیر پالاس استانبول یک هتل بوتیک است که در فاصله ۶۰۰ متری از میدان تکسیم واقع شده و ۳ کیلومتر تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد. این هتل با ارائه امکانات رفاهی مناسب انتخابی محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی به شمار می‌آید. مغازه‌ها، ساختمان‌های تاریخی و تئاترهای زیادی را در میدان تکسیم پیدا خواهید کرد. ریتم موسیقی، رقص ستاره‌ها در آب‌های بسفر، برج دختر و برج گالاتا از دیگر جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل هستند. کاخ جهانگیر دارای مناظر بی نظیری از سراسر تنگه بسفر استانبول است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی Sabiha Gokcen استانبول است که در ۳۱ کیلومتری هتل Cihangir Palace Hotel Istanbul قرار دارد و این برای آن دسته از مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنند یک مزیت محسوب می‌شود. این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل جهانگیر پالاس استانبول


میهمانان در طی اقامت خود در هتل جهانگیر پالاس می‌توانند از امکانات و خدمات متعددی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان و سرویس اتاق بهره مند شوند. هتل دارای محیطی بسیار دلنشین و تمیز است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. میهمانانی که دارای ماشین شخصی هستند می‌توانند از امکانات پارکینگ استفاده کنند. اینترنت بی سیم رایگان در مکان‌های عمومی، لابی و اتاق‌ها وجود دارد. در این هتل نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل Cihangir Palace Hotel Istanbul مراجعه کنید. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. همچنین می‌توانید برای حفظ امنیت و آسودگی خاطر خود وسیله‌های قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. پرسنل کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، آذربایجانی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به صورت رایگان ارائه می‌شود. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده روی شرکت کنید.

اتاق‌های و امکانات اتاق‌های هتل


امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل اقامتی دلپذیر را برای میهمانان تضمین می‌کند. هتل جهانگیر پالاس استانبول دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های دو تخته و سه تخته است. همه اقامتگاه‌‌ها دارای امکانات رفاهی متفکرانه‌ای هستند تا احساس راحتی بی نظیری را به میهمانان القا کنند. هتل Cihangir Palace Hotel Istanbul اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری برقی، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی و حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی و آرایشی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

رستوران هتل


هتل جهانگیر پالاس استانبول صبحانه قاره‌ای، گیاهی، بدون گلوتن و بوفه‌ای را هر روز ارائه می‌دهد. رستورانی در این هتل وجود ندارد اما می‌توانید برای صرف ناهار و شام به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل وجود دارند و انواع غذاهای ترکی و بین المللی خوشمزه را سرو می‌کنند مراجعه کنید.

فاصله هتل جهانگیر پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید دمیرون: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است