search
menu

هتل Cevahir Hotel Istanbul Asia

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cevahir Hotel Istanbul Asia
امکانات کلی هتل جواهر استانبول آسیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جواهر استانبول آسیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cevahir Hotel Istanbul Asia


هتل جواهر استانبول آسیا یک هتل ۵ ستاره شیک و مدرن است که در ساحل منطقه دراگوس استانبول واقع شده است. مدت زیادی از ساخت این هتل نمی گذرد. در تابستان می توانید با خانواده و فرزندان خود در کنار دریا قدم بزنید و ماهی بگیرید. استفاده مستقیم از تاکسی برای رفتن به نقاط دیدنی مقرون به صرفه نیست. می توانید با تاکسی به اسکله بروید و سفر با قایق مقرون به صرفه تر است اما برای زمان آن باید برنامه ریزی شود. قرار گرفتن در نزدیکی مراکز خرید از جمله مرکز خرید هیلتون و مرکز خرید مال تپه و جاذبه های گردشگری استانبول از قبیل برج دختر، برج گالاتا و کاخ دولمه باغچه برمحبوبیت هر چه بیشتر این هتل افزوده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول است که ۲۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا و دیدنی، می توانید با اقامت در هتل Cevahir Hotel Istanbul Asia سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل جواهر استانبول آسیا


از برخی امکانات رفاهی هتل جواهر استانبول آسیا می توان به سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، اینترنت رایگان، استخر سر پوشیده و روباز و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین این هتل دارای خدماتی مانند انبار چمدان، گاو صندوق، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز است. در هتل Cevahir Hotel Istanbul Asia برای میهمانان معلول امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. صرافی هتل نیز آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. یکی از مزایای این هتل تمیزی و پاکیزگی آن است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می شود. وجود سیستم اطفا حریق از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می کند. استعمال سیگار در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. همچنین از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل جواهر استانبول خودداری کنید. این هتل دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. بعد از شنا می توانید در صندلی های آفتاب استراحت کنید و حمام آفتاب بگیرید. مرکز تناسب اندام هتل جواهر بسیار مجهز بوده و علاقمندان به ورزش می توانند از امکانات آن استفاده کنند. بعد از ورزش و برای رفع خستگی می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود دهید یا از خدمات ماساژ آن بهره مند شوید. امکانات دیگری از جمله حمام ترکی، سونا، جکوزی و اتاق بخار نیز در دسترس هستند. کارکنان کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند و با خوش رفتاری آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل جواهر استانبول آسیا دارای اتاق های خانوادگی، اتاق دبل سوپریور با منظره دریا، اتاق دبل سوپریور، اتاق دو نفره گرند لوکس با منظره دریا، اتاق دبل لوکس با منظره دریا، اتاق تویین سوپریور با منظره دریا و اتاق تویین سوپریور است. بعضی از اتاق ها مناظر دریای مرمره و جزایر پرنس را ارائه می دهند. همه اتاق های هتل Cevahir Hotel Istanbul Asia دارای دکوراسیون معاصر، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، تهویه مطبوع و کتری برقی با چای و قهوه رایگان هستند. حمام های مدرن دارای دوش یا وان هستند و لوازم بهداشتی و آرایشی به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

رستوران هتل


استانبول رستوران غذاهای دریایی زیادی دارد. بنابراین، وقتی اینجا هستید، پیشنهاد می شود که حتما به مکان های معروف مانند Calipso Fish ، Dragos Balik و Barbun که غذاهای فوق العاده ای را سرو می کنند بروید. صبحانه، روزانه به عنوان بوفه آزاد در هتل جواهر استانبول آسیا سرو می شود. رستوران های Antigoni Rotisserie ، Pita Brasserie و Winter Garden غذاهای منتخب از غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کنند. هر جمعه، موسیقی زنده در رستوران Pita Brasserie برگزار می شود.

فاصله هتل جواهر استانبول آسیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریای مرمره: ۱۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید مال‌تپه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتاون: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا بندر بیوک آدا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲۷.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است