search
menu

هتل Celal Sultan Hotel Special Class Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Celal Sultan Hotel Special Class Istanbul
امکانات هتل جلال سلطان اسپیشال کلاس استانبول
خدمات هتل جلال سلطان استانبول
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله هتل جلال سلطان اسپیشال کلاس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Celal Sultan Hotel Special Class Istanbul


هتل جلال سلطان اسپیشال کلاس استانبول یکی از جذاب‌ترین هتل‌های شهر استانبول است و موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد سبب شده است که این هتل محبوبیت فراوانی در بین گردشگران این شهر داشته باشد. هتل در منطقه تاریخی شهراستانبول قرار گرفته و به بسیاری از اماکن تاریخی و زیبای شهردسترسی خوبی دارد. در اطراف هتل نیز فروشگاه‌های رنگارنگ و گوناگونی قرار گرفته که موقعیتی بسیار عالی را برای خرید و گشت و‌گذار مهمانان ساکن هتل فراهم می‌کنند. استانبول یکی از زیباترین شهر‌های ترکیه است که به دلیل هزینه‌های مقرون به صرفه، زیبایی وصف ناپذیر و نزدیک بودن به ایران، هرساله مسافران زیادی را از کشورمان به خود جذب می‌کند. اگر شما نیز قصد سفر به استانبول را دارید، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Celal Sultan Hotel Special Class Istanbul سفری زیبا و خاطره انگیز را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل جلال سلطان اسپیشال کلاس استانبول


امکانات متعدد و متنوعی در هتل جلال سلطان استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که همین مسئله اقامت در هتل را برای مهمانان جذاب و دوست داشتنی می‌کند. علاوه بر طراحی مدرن و لوکس هتل که احساس خوبی را در مهمانان به وجود می‌آورد، هتل دارای یک تراس پشت بام با منظره‌ای بسیار زیبا از نقاط مختلف گردشگری شهر است و محیطی بسیار زیبا و متفاوت را برای وقت گذرانی مهمانان، علی الخصوص در شب فراهم می‌کند. سرو صبحانه در این هتل رایگان است و پرسنل هتل با منوی متنوع و جذاب صبحانه از مهمانان پذیرایی می‌کنند. برای صرف وعده‌های ناهار و شام نیز هتل Celal Sultan Hotel Special Class Istanbul دارای یک رستوران زیبا است که می‌توانید انواع غذا‌های لذیذ ترکی و بین المللی را در آن پیدا کنید و از تجربه صرف غذا‌های خوش طعم لذت ببرید. هتل دارای یک مرکز تجاری بزرگ نیز است و مهمانانی که رفت و آمد‌های متعدد را دوست ندارند به راحتی می‌توانند با مراجعه به این مرکز خرید، هرچیزی را که مایل هستند تهیه کنند. اتاق‌های عایق صدا، پارکینگ، آسانسور، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، امنیت ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع و. . . از دیگر امکانات این هتل به شمار ‌می‌روند.

خدمات هتل جلال سلطان استانبول


علاوه بر امکانات خوبی که در Celal Sultan Hotel Special Class Istanbul قرار دارند، این هتل خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد و همین مسئله سبب شده است که هتل جلال سلطان اسپیشال کلاس استانبول به انتخاب اصلی بسیاری از گردشگران شهر استانبول تبدیل شود. از دلایل مهم محبوبیت هتل در بین مسافران، می‌توان به مهمانوازی و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل هتل اشاره کرد که بدون شک در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر بسیار بسزایی خواهد داشت. پرسنل هتل همگی مسلط به سه زبان انگلیسی، ترکی و عربی هستند و به صورت ۲۴ ساعته برای استقبال و پذیرش مسافران آماده اند. خدمات خشکشویی و خدمات خانه داری از جمله محبوب‌ترین خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند و خیال مهمانان را از بابت تمیزی واحد‌های اقامتی و شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. میز تور، خدمات دربان، تهیه بلیط، تبدیل ارز، سرویس اتو، محل نگهداری چمدان و ... از دیگر خدماتی هستند که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل زیبا لحظات بسیار نابی را برای خود رغم بزنید.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی هتل جلال سلطان استانبول با طراحی زیبا و امکانات خوبی که دارند اقامتی راحت و فراموش نشدنی را برای مهمانان هتل فراهم می‌کنند. تمام اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و همین مسئله اقامت در این هتل را برای مسافران دلپذیر‌تر می‌کند. انواع واحد‌های اقامتی این هتل شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره، اتاق دو نفره برتر، سوئیت و اتاق سه تخته اقتصادی هستند که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. امکانات رفاهی مطلوب و متنوعی که در واحد‌های اقامتی هتل جلال سلطان استانبول برای مهمانان در نظر گرفته شده اند، سبب شده اند که این واحد‌ها برای یک اقامت‌ایده آل کاملا مناسب باشند و هیچ کمبودی در زمان سکونت مسافران برای آن‌ها وجود نداشته باشد. از جمله امکانات واحد‌های اقامتی هتل Celal Sultan Hotel Special Class Istanbul می‌توان به حمام اختصاصی به همراه وان یا دوش و لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، سرویس بهداشتی، کمد لباس، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تلفن، سوکت نزدیک تخت و... اشاره کرد.

فاصله هتل جلال سلطان اسپیشال کلاس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۹۰ متر
فاصله با موزه ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۴۵۰ متری
فاصله تا کلیسای ایا ایرنه: ۷۰۰ متر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است