search
menu

هتل By Murat Royal Hotel Galata Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل By Murat Royal Hotel Galata
امکانات و خدمات عمومی هتل بای مورات رویال گالاتا
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بای مورات رویال گالاتا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل By Murat Royal Hotel Galata


هتل بای مورات رویال گالاتا یکی از هتل های ۳ ستاره منطقه بی اوغلو استانبول است که چند قدم دورتر از برج گالاتا واقع شده است. ساختمان هتل در واقع یک ساختمان تاریخی است که رو به دریای مرمره و پل گالاتاست و با اینکه ساختمانی تاریخی به حساب می آید ولی امکانات مدرن و به روزی را برای اقامت مهمانان ارائه می دهد. از هتل بای مورات رویال گالاتا تا خیابان معروف استقلال که تقریبا هر خریدار بلیط هواپیما استانبول پا به آن خیابان می گذارد، کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بای مورات رویال گالاتا


هتل در منطقه دنج و آرامی قرار گرفته و در این ۷ سالی که از افتتاحش می گذرد، توانسته میزبانی شایسته ای از گردشگران استانبول داشته باشد. همه چیز در این هتل ۳ ستاره عالیست: از نرخ اقامتی گرفته تا دکوراسیون و تمیزی اتاق ها، پرسنل خوش برخورد و البته موقعیت مکانی عالی. هتل بای مورات رویال گالاتا در صورت درخواست مهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می دهد و البته هزینه جداگانه ای برای این خدمات از مهمانان دریافت می شود. هتل محوطه سرسبزی دارد و از تراس آن می توان بافت قدیمی شهر را نظاره گر بود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل بای مورات رویال گالاتا بیش ترِ زیبایی خود را مدیون دکوراسیون و اثاثیه خاصشان هستند. این اتاق ها فضای دلنشینی را برای اقامت مهمانان به وجود آورده اند تا آرامش و آسایش لازم را برایشان فراهم کنند. در این اتاق ها امکاناتی نظیر میز، مینی بار، تهویه مطبوع، چای ساز، لوازم بهداشتی، سشوار، تلویزیون ماهواره ای و همچنین حمام اختصاصی گنجانده شده اند. رسیدگی به امور نظافتی اتاق ها به صورت منظم انجام می شود و به محض ورود به اتاقتان با فضای فوق العاده تمیزی روبرو می شوید که حتی نکته سنج ترین افراد نیز از میزان تمیزی آن رضایت دارند. هتل By Murat Royal در ۴ طبقه خود تنها ۷ واحد اقامتی دارد و همین تعداد محدود واحدها، کار مدیریت و پرسنل را برای میزبانی راحت تر کرده است. گفتنی است که برخی از اتاق های هتل مشرف به بالکن هستند و از آن جا می توان دریای مرمره را تماشا کرد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در بخش پذیرش هتل پرسنل به صورت ۲۴ ساعت حضور دارند و روزانه دقایقی را به هم صحبتی با مهمانان خود می گذرانند تا از رضایت آن ها کاملا مطمئن شوند. با درخواست به همین پرسنل می توانید از خدمات کرایه خودرو، سرویس شاتل، لاندری، خدمات تهیه بلیط، تور، فتوکپی و فکس بهره مند شوید. این هتل تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، تور دوچرخه سواری و پیاده روی نیز برگزار می کند که در صورت تمایل می توانید با هماهنگی قبلی در آن ها شرکت کنید. ضمنا پذیرش هتل به زبان فارسی نیز آشنایی دارند و ارتباط با آن ها بسیار راحت است. با اینکه ساختمان هتل آسانسوری ندارد ولی پرسنل با گشاده رویی چمدان مهمانان را حمل می کند.

رستوران هتل


این هتل فاقد رستوران است و رزرو اتاق های این هتل همراه با ارائه صبحانه نیست ولی هتل دارای خدمات روم سرویس است و کافه ها و رستوران های متنوعی در اطراف هتل وجود دارند که تا نیمه های شب باز هستند و حتی اگر تنهایی مسافرت می کنید، این محله بسیار امن است و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. البته هتل چای و قهوه سرو می کند و در کل این پرسنل هتل هستند که اقامت در هتل بای مورات رویال گالاتا را استثنایی کرده اند.

فاصله هتل بای مورات رویال گالاتا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا برج گالاتا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پل گالاتا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است