search
menu

هتل Burgu Arjaan by Rotana Istanbul Asia

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Burgu Arjaan by Rotana Istanbul Asia
امکانات عمومی هتل بورگو آرجان بای روتانا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بورگو آرجان بای روتانا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Burgu Arjaan by Rotana Istanbul Asia


هتل بورگو تانگو آرجان بای روتانا یکی از هتل های پنج ستاره در منطقه آسیایی و محدوده مال تپه استانبول واقع شده است. این هتل بی نظیر تنها در چند قدمی ایستگاه متروی مال تپه قرار دارد، به طوری که ورودی ایستگاه مترو دقیقا در کنار هتل است. به یاد داشته باشید که از طریق مترو به جاهای دیدنی شهر مانند برج گالاتا، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی دسترسی خواهید داشت. یکی از خیابان های مشهور استانبول به نام خیابان بغداد است که این خیابان دارای چندین مرکز تجاری، مرکز خرید، مجتمع های فرهنگی و تفریحی است و توریست ها علاقه زیادی به بازدید از این خیابان دارند، فاصله هتل بورگو آرجان تا خیابان بغداد نیز حدودا ۶ کیلومتر است. نزدیک ترین فرودگاه به هتل Burgu Arjaan by Rotana Istanbul Asia نیز صبیحه گوکچن است که تقریبا ۲۰ کیلومتر است و فرودگاه استانبول نیز حدودا ۷۰ کیلومتر فاصله دارد. برخی از امکانات مشهور این هتل می توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بورگو آرجان بای روتانا استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را دارند، ولی برای این کار باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزنیه جداگانه در این هتل انجام می گیرند. هنگامی که به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنید، در نظر داشته باشید که در مرکز بیزینس این هتل می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها نیز چهار اتاق متفاوت با انواع تکنولوژی ها در خدمت مسافران گرامی است. اتاق های جلسه شامل استودیو مدرن، سیستم های صوتی و تصویری است، در حالت کلی، هرآنچه که برای برگزاری جلسات نیاز باشد در هتل Burgu Arjaan by Rotana Istanbul Asia فراهم گردیده است. پرسنل این هتل ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و همگی به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی تسلط دارند. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از استودیو کلاسیک، استودیو پریمیوم با چشم انداز دریا، استودیو تکخوابه کلاسیک، سوئیت تکخوابه پریمیوم با چشم انداز دریا، سوئیت خاواده و سوئیت دوخوابه. همه اتاق ها شامل آشپزخانه، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، گاوصندوق، امکانات اتوکشی هستند. در برخی از واحدهای اقامتی این هتل فضای نشیمن وجود دارد که می توانید بعد از گشت و گذار روزانه و با کلی خستگی در مقابل پنجره نشسته و چشم انداز بی نظیری از دریا را تماشا کنید، همچنین در این حین می توانید چای نوش جان کنید. برای راحتی مسافران هتل Burgu Arjaan by Rotana Istanbul Asia در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی دایر گردیده است که این حمام ها شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. همچنین به طور ۲۴ ساعته روم سرویس در این هتل دایر است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل بورگو آرجان دو استخر وجود دارد که هر دو برای تمامی رده های سنی مناسب هستند، استخر روباز به صورت فصلی از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر دایر بوده و استخر سرپوشیده نیز در طول سال از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب فعالیت دارد. در مرکز سلامت و بدنسازی نیز اتمسفری برای تناسب اندام و استراحت مسافران تعبیه گشته است. همچنین در باشگاه بدنسازی همراه با مربی های خصوصی با انواع دستگاه ها کار خواهید کرد. علاوه بر اینها، در مرکز اسپای هتل Burgu Arjaan by Rotana Istanbul Asia می توانید از اتاق بخار، سونا و انواع ماساژها بهره مند شوید. از امکانات تفریحی هتل بورگو آرجان برای کودکان می توان به کلوب کودکان اشاره کرد که انواع بازی و سرگرمی های فکری برای کودکان در نظر فراهم گشته است.

رستوران هتل


در این هتل زیبا چهار رستوران وجود دارد که در طی روز انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می کنند. رستوران های هتل بورگو آرجان با دکوراسیون مدرن خود مسافران را به سوی خود جذب می کند. همچنین در کافی شاپ اروپایی نیز انواع نوشیدنی، دسر و کیک های خوشمزه سرو می شوند. در کنار استخر روباز نیز بار وجود دارد و در این بار انواع نوشیدنی های تابستانی و خنک سرو می شود.

فاصله هتل بورگو آرجان بای روتانا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی مال تپه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا لوناپارک بستانچی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است