search
menu

هتل Buke Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Büke Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل بوکه استانبول

درباره هتل Büke Hotel Istanbul


در بدو ورود مهمانان جذب ترکیب رنگی و سنگ های زیبای کف هتل بوکه (Büke Hotel Istanbul) استانبول می‌شوند. از هتل بوکه به اندازه ۱۱ دقیقه تا مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول پیاده‌روی دارد.

امکانات رفاهی هتل


در این هتل اتاق‌های مهمان با اینترنت وای فای رایگان و رستوران وجود دارند. در اتاق مهمانان یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یک قهوه ساز، کتری برقی، محل نشیمن، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان و میز تحریر موجود هستند. برخی از اتاق‌ها از نمای زیبای شهر نیز برخوردار هستند. هتل سرگرمی و تورهای متفاوتی برگذار می‌کند مانند تورپیاده روی و مسابقات خوانندگی. با فراهم کردن امکاناتی چون کالسکه، تخت خواب، بازی، فیلم، موزیک و کتاب‌های مخصوص کودکان که هتل بوکه استانبول فراهم کرده است نیازی نیست نگران کودکان خود باشید. به صورت روزانه در رستوران هتل بوکه صبحانه کامل برای مهمانان سرو می‌شود. برای رفاه بیشتر مسافران هتل خدماتی چون پذیرش ۲۴ ساعته، مغازه خرید سوغاتی، خدمات کامل آرایشگاهی، امکان اجاره خودرو،صندوق امانات، تبدیل ارز، صبحانه در اتاق و شاتل فرودگاهی ارائه می‌کند. ماشین های خوراکی نیز برای خرید نوشیدنی و خوراکی در هتل قابل دسترس است. رستوران هتل تنوعی از غذاهای لذیذ ترکی و استیک را برای مهمانان سرو می‌کند اما علاوه براین می‌توانید به رستوران‌های Pizza House و مک دونالد که تنها در چند قدمی هتل بوکه استانبول قرار دارند بروند.
اگر جزء افرادی هستید که با مطالعه کردن در طول سفر لذت می‌برید حتما به کتابخانه هتل سری بزنید. اتاق، سوئیت و سالن برگذاری مجالس هتل به اندازه کافی برای یک جشن تمام عیار کافی است. یکی از مزیت‌های هتل تائید فوری پس از رزرو و امکان کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق ها است.

موقعیت مکانی هتل


گردشگرانی که با تهیه بلیط هواپیما سفرمارکت، اتاقی برای خود در این هتل رزرو کرده اند، با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانند به میدان تقسیم و منطقه نیشان تاشی (Nisantasi) دسترسی داشته باشند. مرکز کنگره استانبول و مرکز همایش‌های استانبول نیز در فاصله ۱.۲ کیلومتری از هتل بوکه قرار دارند.

اماکن نزدیک به هتل بوکه استانبول


فاصله تا بازار ادویه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۳ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است