search
menu

هتل Bucoleon by Cheers Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bucoleon by Cheers Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بیوکالئون بای چیرس استانبول
اتاق های هتل
امکانات و خدمات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیوکالئون بای چیرس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Bucoleon by Cheers Istanbul


در دل یکی از مشهورترین مناطق استانبول که به قلب شهر معروف است هاستل بیوکالئون بای چیرس قرار دارد که با استایل آرت دکوی خود در کنار بام تراس و منظره زیبایی که از دریایی مرمره دارد توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. بیوکالئون بای چیرس را می توان یکی از خوب ترین گزینه های اقامتی برای افرادی نام برد که می خواهند در هزینه های سفر خود کمی صرفه جویی کنند. این هاستل خدمات و امکاناتی در حد هتل ها را ارائه می دهد و از طرفی به دلیل قرارگیری در منطقه فاتح، بسیاری از جاهای دیدنی استانبول در فاصله چند قدمی آن هستند و در نتیجه بهترین انتخاب برای آن هایی خواهد بود که با هدف بازدید از جاذبه ها بلیط هواپیما استانبول خریده و می خواهند حال و هوای قدیمی استانبول را تجربه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بیوکالئون بای چیرس استانبول


Bucoleon by Cheers Istanbul به عنوان هتلی میان رده شاید برخی کمبودهایی داشته باشد اما امکانات قابل قبولی را در اختیار مهمانانش قرار داده است. خدمات شاتل، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، آسانسور، خدمات روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خشک شویی و لباسشویی بعضی از خدمات و امکاناتی که است که با اقامت در هتل بیوکالئون بای چیرس استانبول به آن ها دسترسی خواهید داشت. این هتل حتی نهار بسته بندی شده هم ارائه می دهد که به جرات می توان گفت جزو بهترین خدمات آن است چون با توجه به این که اطراف هتل را جاذبه های تاریخی مختلف وجود دارد احتمالا فرصت بازگشت به هتل برای صرف نهار را نخواهید داشت و اگر هم نمی خواهید از غذاهای خیابانی استانبول نوش جان کنید، پس بهتر است از هتل درخواست نهار بسته بندی شده را داشته باشید.
هتل سالن جلسات ندارد اما دستگاه فکس و فتوکپی دارد که انجام برخی امور کاری را برایتان آسان می کند. اگر جزو مهمانان سیگاری هستید، حتما می دانید که سیگار کشیدن در فضاهای سربسته و عمومی ممنوع است اما هتل بیوکالئون بای چیرس فضای مخصوصی را در نظر گرفته تا شما بتوانید به راحتی سیگار بکشید.
دوربین مداربسته، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، درب های کارتی، نگهبانی ۲۴ ساعته، کمدهای قفل دار، اتاق چمدان، خدمات تور، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر خدمات و امکانات Bucoleon by Cheers Istanbul هستند.

اتاق های هتل


دلوکس تریپل روم، سوئیت با تراس، دلوکس دابل روم، اتاق های استاندارد دابل، اتاق خوابگاهی با تخت خواب های ۲ طبقه مخصوص بانوان، اتاق خوابگاهی با تخت خواب های طبقه دار میکس، اتاق سینگل، دابل روم اکونومی، سوئیت با حمام اسپا و اتاق استاندارد تویین انواع اتاق های هتل Bucoleon by Cheers Istanbul هستند که با توجه به تعداد نفرات خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

امکانات و خدمات اتاق های هتل


مهمانان در هر یک از اتاق های بیوکالئون به اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این اتاق های هتل همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و خدمات روم سرویس نیز به آن ها ارائه می شود.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


کلاس های آشپزی، تورهای پیاده روی، کرایه دوچرخه، دارت، رویدادهای ورزشی و کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی از جمله امکانات سرگرمی است که بیوکالئون بای چیرس استانبول برای مهمانانش در نظر گرفته است. البته به جز این ها می توانید سری به جاهای تفریحی استانبول زده و یا در تفریحات شبانه استانبول شرکت کنید.

رستوران هتل


بیوکالئون بای چیرس استانبول تنها یک رستوران دارد که انواع غذاهای ترکی را ارائه می دهد. البته رستوران هتل به دلیل کمبود تنوع نتوانسته رضایت برخی از مهمانان هتل را جلب کند و به همین دلیل بد نیست هنگام اقامت خود هر از گاهی سری به سایر رستوران ها زده و یا غذاهای خیابانی استانبول را امتحان کنید.

فاصله هتل بیوکالئون بای چیرس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد کبود: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار آراستا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است