search
menu

هتل Bricks Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bricks Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بریکس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بریکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bricks Hotel Istanbul


شهر تاریخی و حیرت‌انگیز استانبول در کشور ترکیه سالانه مورد بازدید گردشگران زیادی قرار می‌گیرد و هتل‌های لوکس و با تسهیلاتی با کیفیت بالا در این شهر از ضروریات است. یکی از این هتل‌های لوکس و شیک، هتل پنج ستاره بریکس استانبول است. این اقامتگاه در موقعیت خوبی در شهر واقع‌شده‌است و به جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، نگرانی بابت مسافت هتل تا فرودگاه نداشته باشید زیرا هتل بریکس تا فرودگاه استانبول تنها ۴۱ دقیقه فاصله دارد و همچنین فرودگاه بین‌المللی صابیحا گوکچن در فاصله حدود ۵۰ دقیقه‌ای این هتل قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل بریکس استانبول


امکانات و خدماتی که هتل بریکس استانبول ارائه می‌کند برای اقامت راحت‌تر و آسوده‌تر مسافران و برای اقامتی خوش و به‌یادماندنی است. امکانات کلی این هتل شامل این موارد است: لابی شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اتاق کنفرانس، اتاق جلسات، پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی متناسب برای کسانی که برنامه روزانه و منظم ورزشی دارند، سیستم تهویه مطبوع و سالن زیبایی و آرایش. اگر تمایل دارید که خستگی‌های زندگی اخیر خود را از بین ببرید یا حال و هوایی تازه کنید، به اسپا، سونا و حمام ترکی هتل بریکس استانبول بروید تا سلامتی، شادابی و طراوت را با تمام وجود حس کنید.
خدمات بسیار خوبی در هتل مجلل Bricks Hotel Istanbul وجود دارد از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ویژه معلولین، خدمات بلیط، فروش بلیط فعالیت‌های تفریحی و جاذبه‌ها، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید تا تردد آسان‌تر و بی دغدغه‌تری داشته باشید؛ همچنین خدمات وی‌آی‌پی فرودگاه هم قابل درخواست است. در صورتی که تمایل دارید تورهای مختلفی را در خود شهر و نزدیک شهر استانبول داشته‌باشید به بخش تور هتل مراجعه کنید. در سالن مراسمات این هتل، جشن عروسی هم امکان برگزاری دارد. خوب است بدانید که کارکنان مجرب این هتل می‌توانند به چندین زبان زنده دنیا با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


این هتل لوکس در مجموع دارای ۱۳۸ اتاق متنوع است. واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره شامل این اتاق‌ها هستند: اتاق‌های ویژه با ۲۸ متر مربع مساحت، اتاق‌های دلوکس یا مجلل با مساحت ۳۲ متر، سوئیت‌های جونیور با ۳۸ متر، سوئیت‌های کرنر با ۴۲ متر، سوئیت‌های بیزینس با ۴۸ متر مساحت و سوئیت‌های کینگ با مساحت ۵۴ متر. قابل ذکر است که سوئیت‌های مخصوص ماه‌عسل هم در هتل بریکس استانبول وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های معلولی تا لوکس هتل عالی Bricks Hotel Istanbul، انواع تجهیزات و وسایل برای اقامتی خوش تعبیه شده‌اند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی دلپذیر را تجربه کنند. این امکانات شامل این موارد است: یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، مبلمان، اینترنت رایگان با سرعت بالا، چای و قهوه‌ساز، صندوق امانات دیجیتالی، سیستم اطفاحریق، کمدلباس، تلفن، آیینه، میز و صندلی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. سرویس اتاق و درخواست امکانات وی‌آی‌پی هم مهیا است. اتاق‌های هتل بریکس امکان سیگارکشیدن ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Bricks Hotel Istanbul علاوه بر اینکه می‌توانید در باشگاه ورزشی، اسپا، حمام ترکی و سونا ساعاتی را به سلامتی خود اختصاص دهید، اگر علاقه به کتاب خواندن دارید، به کتابخانه هتل سری بزنید و خودتان را ساعاتی با کتاب خواندن سرگرم کنید. در هتل بریکس امکان خرید بلیط کشتی کروز در دریا، در تنگه بسفر وجود دارد که می‌توانید شام را در منظره‌ای حیرت‌انگیز از شهر استانبول و در جایی که بین قاره آسیا و قاره اروپا است؛ میل کنید. همچنین می‌توانید با تور جزیره پرنسس که هتل ارائه می‌کند، اوقاتی فراموش‌نشدنی و لذت‌بخش را در ساحل دریای مرمره بگذرانید.

رستوران هتل


در هتل بریکس استانبول چندین رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد که هر کدام با منویی متنوع، خوراک‌های لذیذی را سرو می‌کنند و شما می‌توانید در فضاها و محیطی دلپذیر و دلنشین اوقاتی خوش را در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود سپری کنید و لذت ببرید. این رستوران‌ها شامل این موراد هستند: رستوران بریکس در هتل با منوی بوفه، رستوران بریتو، کافی‌شاپی در تراس هتل که فضای سبز و نمای زیبا و خیره‌کننده ای از شهر دارد و با نورهای رنگی در شب جلوه خاصی به خود می‌گیرد و کافی‌شاپ بریکس که در طبقه همکف هتل قرار دارد و در فضایی صمیمی و دنج آماده پذیرایی از مسافران است. قابل ذکر است غذا و خوراکی‌های مخصوص کودکان و خوراک‌های رژیمی هم در این هتل وجود دارد.

فاصله هتل بریکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید گالریا: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۶.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید ونیزیا استانبول: ۱۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است