search
menu

هتل Borancik Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Borancik Suites Istanbul
امکانات عمومی سوئیت بورانجیک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله سوئیت بورانجیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Borancik Suites Istanbul


سوئیت بورانجیک از محل‌های اقامت مشهور و سه ستاره در منطقه بی اوغلو تکسیم استانبول به شمار می‌رود. این هتل زیبا حدوداً ۳.۵ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و در صورت اقامت در این هتل برای دسترسی به جاهای مختلف شهر استانبول می‌توانید از مترو و اتوبوس استفاده کنید، زیرا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل در قلب شهر استانبول و به خاطر بازسازی و مرمت ساختمان تاریخی سالانه میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان می‌شود که با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می شوند. از سوئیت Borancik Suites Istanbul تا میدان تکسیم ۲۵۰ متر فاصله وجود دارد و از طریق این میدان به قسمت‌های مختلف شهر دسترسی خواهید داشت. ایستگاه مترو نیز تا این هتل ۱۵۰ متر فاصله دارد و یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دسترسی به نقاط مختلف شهر همین وسیله است. برج گالاتا در عرض ۳ دقیقه پیاده‌روی از این سوئیت قابل‌دسترس است که توریست‌ها علاقه زیادی به بازدید این محل تاریخی دارند. همچنین فاصله فرودگاه استانبول تا این سوئیت نیز کیلومتر بوده و برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق خانواده، اتاق ضد سیگاری، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی سوئیت بورانجیک استانبول


قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته فعالیت داشته و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل آماده کمک‌رسانی و راهنمایی به میهمانان هستند و در زمینه معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و همچنین مراکز خرید مسافران را راهنمایی می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت در سراسر هتل قابل‌دسترس است و پارکینگ نیز عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل Borancik Suites Istanbul با پرداخت هزینه مجزا در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، لازم به ذکر است این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. در مرکز بیزینس سوئیت نیز می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید و از خدماتی مانند فکس و کپی با پرداخت هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در فضای بیرونی این هتل تراس دیده می‌شود که در این تراس‌ها می‌توانید آفتاب بگیرید. همچنین از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به اجرا و موسیقی زنده اشاره کرد یا اینکه کلاس‌های معرفی جاذبه‌های دیدنی و تورهای پیاده‌روی جزو امکانات تفریحی محسوب می‌شوند. ممکن است برخی از مسافران در هنگام اقامت در این هتل کودک خردسال همراه داشته باشند که به‌راحتی می‌توانند کودکان را به بخش مربوطه بسپارند و با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. در لابی این هتل نیز می‌توانید به صرافی، میز تور بلیط و گردشگری و اتاق چمدان دسترسی داشته باشید. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر می‌توانید اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. با توجه به امکانات ارائه‌شده در زمینه خدمات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس اشاره کرد که با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرند. همچنین پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی توسط صحبت می‌کنند، بدین‌جهت با اکثر مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌های موجود در این سوئیت عایق صدا بوده و در زمان بازسازی نیز به‌طور کامل مورد مرمت قرارگرفته است، یعنی در طراحی این اتاق‌ها از معماری عثمانی و دکوراسیونی با اسباب و وسایل تاریخی بهره گرفته‌اند. امکانات موجود در داخل این سوئیت‌ها نیز عبارت‌اند از تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی و حمام اختصاصی. خود این حمام‌ها نیز شامل به دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. توجه داشته باشید آشپزخانه در سوئیت Borancik Suites Istanbul به‌صورت مشترک بوده و مسافران می‌توانند در این آشپزخانه غذای موردعلاقه‌شان را طبخ کنند، اما ممکن است که مسافران تمایلی به پخت غذا در هتل نداشته باشند که به‌راحتی می‌توانند به رستوران‌های اطراف بروند.

رستوران هتل


وعده صبحانه در این هتل به‌صورت سنتی و ترکی استانبولی، همچنین سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز چندین رستوران، کافی شاپ و بار در اطراف این هتل وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید به یکی از این رستوران‌ها سرزده و غذای موردعلاقه‌تان را نوش جان کنید.

فاصله سوئیت بورانجیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است