search
menu

هتل Blueway Hotel Historical Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blueway Hotel Historical Istanbul
امکانات کلی هتل بلو وی هیستوریکال استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو وی هیستوریکال استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blueway Hotel Historical Istanbul


هتل بلو وی هیستوریکال استانبول یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از استانبول بازدید می‌کنند و محیطی مقرون به صرفه را در کنار بسیاری از امکانات مفید طراحی شده برای بهبود اقامت شما ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند از خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و برج دختر که برخی از برترین جاذبه‌های نزدیک هتل هستند، دیدن کنند.
میهمانان می‌توانند از مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های اطراف در منطقه نیشانتاشی لذت ببرند. شیشلی یک انتخاب عالی برای مسافران علاقمند به هوای سرد، هوای پاک و جنگل‌های زیبا است. ایستگاه متروی عثمان بی و تکسیم در نزدیکی هتل قرار دارند و جا به جایی با مترو موجب صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد خواهد شد. فرودگاه استانبول در ۳۰.۹ کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل همچنین خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Blueway Hotel Historical Istanbul اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بلو وی هیستوریکال استانبول


هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری از چمدان، ورود و خروج سریع و صرافی است تا اقامت شما را لذت بخش‌تر کند. اگر به سمت هتل تاریخی Blueway Hotel Historical Istanbul رانندگی می‌کنید، پارکینگ عمومی پولی در نزدیکی شما وجود دارد. به هنگام تفریح و گردش می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. امکان دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در همه قسمت‌های هتل فراهم شده است. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند.
قبل از رزرو اتاق توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل نخواهید داشت. خدماتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل بلو وی هیستوریکال به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده‌روی و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بلو وی هیستوریکال استانبول دارای انواع اتاق‌های دبل استاندارد، اتاق دبل اقتصادی و سوئیت خانوادگی است. اتاق‌های میهمان امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار و تلفن ارائه می‌دهند و میهمانان می‌توانند با وای‌فای رایگان ارائه شده توسط هتل آنلاین شوند. اتاق‌ها همچنین دارای یک اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن و میز ناهار خوری هستند. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از امکانات موجود در اتاق خود استفاده کنید. دتکتور دود در اتاق‌ها وجود دارد. همچنین برای راحتی میهمانان هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است. صبحانه به صورت بوفه‌ای در این هتل سرو می‌شود. وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، حتماً رستوران Buhara Ocakbasi، Old Ottoman Cafe & Restaurant، و Gulhane Sark Sofrasi را ببینید، که جزو رستوران‌های غذاهای دریایی هستند که بین مردم محلی و خارج از شهر بسیار محبوب هستند. آشپزخانه خصوصی مجهز به اجاق گاز، یخچال و ماشین ظرفشویی است. ظروف آشپزخانه و قهوه ساز مورد نیاز نیز در هتل Blueway Hotel Historical Istanbul ارائه می‌شود.

فاصله هتل بلو وی هیستوریکال استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه‌جات: ۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است