search
menu

هتل Bizim Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bizim Hotel
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیزیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bizim Hotel


یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی که طراحی منحصربه‌فرد و چشم‌گیر دارد، هتل بیزیم در شهر استانبول در کشور ترکیه است. هتل بیزیم موقعیت خوبی در شهر دارد و به جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. شهر مشهور و معروف استانبول دارای جاذبه‌های تاریخی، سواحل و مراکز خرید متنوعی است که محبوبیت زیادی در بین گردشگران سراسر دنیا دارد. هتل بیزیم تا دیدنی‌های میدان تقسیم و خیابان استقلال حدود ۵۰ الی ۱ ساعت با ماشین فاصله دارد و یا می‌توان با قطارهای تراموا که دو ایستگاه آن که به نام‌های (Beyazit Tram Station) و (Cemberlitas Tram Station) هستند، در مدت‌زمان کمتری به آنجا رسید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و قصد اقامت در هتل بیزیم را داشته‌باشید؛ فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول تنها ۴۳.۵ کیلومتر با ماشین با هتل بیزیم فاصله دارد. ساحل فلوریا استانبول که از سواحل مشهور شهر استانبول است و ارزش بازدید را دارد، در فاصله‌ی حدود ۲۰ کیلومتری هتل Bizim Hotel قرار دارد.
امکانات و خدمات عمومی هتل بیزیم
در هتل بیزیم امکانات و خدماتی با کیفیت بالا و مناسب برای اقامتی خوش، آسوده و به‌یادماندنی وجود دارد که بدین شرح هستند: لابی شیک و دنج که چیدمانی از مبلمانی خوش‌رنگ و تلویزیون دارد، رستوران، آسانسور، تهویه مطبوع، شاتل گشت شهری، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، صبحانه، هشدار حریق، خدمات بلیط، میز تور، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات نگهبانی، ارائه و فروش بلیط‌های وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استانبول، فکس و فتوکپی. همچنین خدمات نظافتی در هتل بیزیم مشمول نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، واکس کفش، لباسشویی و اتوی شلوار است. قابل ذکر است که خدمات اتاق وی‌آی‌پی هم در هتل Bizim Hotel قابل درخواست است. در صورتی‌که بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل بیزیم استانبول استفاده کنید تا سرعت بیشتر، راحتی و آسایش بیشتری داشته ‌باشید. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل بیزیم استانبول با استقبالی گرم پذیرای مسافران هستند و قادر هستند به زبان‌های متفاوتی مانند انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، عربی، چینی، فرانسوی و ژاپنی صحبت کنند.

اتاق های هتل


تعداد کل اتاق‌های هتل بیزیم ۲۸ اتاق است که با طراحی زیبا و چشم‌گیر برای اقامت خوش و آرام مسافران آماده شده‌اند. اتاق‌های هتل Bizim Hotel شامل اتاق‌هایی هستند در انواع مختلف که به این صورت هستند: اتاق‌های اقتصادی یک نفره با مساحت ۱۲ متر مربع، اتاق‌های اقتصادی دو نفره‌ی ۱۴ متر مربعی که دارای یک تخت دابل است و اتاق‌های به سبک فرانسوی یا با تخت تویین که ۲۴ متر مربع مساحت دارد. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند که نمایی دیدنی و چشم‌نواز از شهر و فضای سبز اطراف هتل دارند و میز و صندلی هم برای نشستن، صرف میان‌وعده و استراحت در بالکن تعبیه شده‌است.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل داخل اتاق‌های هتل Bizim Hotel Istanbul که جهت اقامتی همراه با آسایش و بدون کمبود در نظر گرفته شده‌اند شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، اینترنت وای‌فای پر سرعت و رایگان، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی‌بار، میز، دمپایی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو، صابون و غیره، سشوار، کمد لباس، کتری برقی، هشدار بیدار باش و تلفن. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل بیزیم استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید زیرا سیستم اطفا حریق دارند. اگر علاقه دارید که صبحانه را در اتاق خود میل کنید، این امکان در هتل بیزیم فراهم است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل Bizim Hotel دارای یک کتابخانه است که محلی است مناسب برای علاقه مندان به مطالعه کتاب و کسانی که می‌خواهند ساعاتی را با خود خلوت کنند و خود را با کتاب‌ها سرگرم کنند.

رستوران هتل


رستوران شیک و دنجی که در هتل بیزیم وجود دارد دارای جوی دلنشین و دلپذیر است که صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند و می‌توانید با همسفران و خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز و شیرین را سپری کنید.

فاصله هتل بیزیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۳۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید استانبول مال: ۳۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۴۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است