search
menu

هتل Birlik Apart Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Birlik Apart Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل بیرلیک آپارت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیرلیک آپارت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Birlik Apart Hotel Istanbul


هتل بیرلیک آپارت از هتل‌های ۳ ستاره است که در شهر جذاب و گردشگری استانبول واقع شده‌است. این هتل نسبتا کوچک دارای ساختمان و دکوراسیونی است که حس صمیمیت را به مسافران می‌دهد. فضای داخلی هتل در عین سادگی بسیار راحت است. شما در این هتل بدون شک راحتی را تجربه خواهید کرد و می‌توانید با پذیرش نیز ۲۴ ساعته در ارتباط باشید. می‌توانید با اقامت در این هتل از پذیرش راهنمایی بخواهید تا به راحتی بتوانید به جاهای دیدنی استانبول مانند: موزه معصومیت، موزه پرا، کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی و ... بروید. فرودگاه آتاتورک حدود ۱۶ کیلومتر با هتل بیرلیک آپارت استانبول فاصله دارد و می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هوایی به راحتی به استانبول سفر کنید و در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل بیرلیک آپارت استانبول


هتل Birlik Apart Hotel Istanbul دارای امکانات متنوعی است که برای یک اقامت خوب و خوش می‌تواند کافی باشد. تمیزی و نظافت روزانه هتل در حد بسیار خوبی رعایت می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت و با آرامش در محیط تمیز و منظم هتل اقامت داشته‌باشید. پذیرش ۲۴ ساعته هتل می‌تواند در تمام مدت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما باشد. هتل مجهز به اینترنت رایگان است و به راحتی می‌توانید در بخش‌های مختلف هتل به اینترنت دسترسی داشته‌باشید. تهویه مطبوع هتل در بهترین سطح ممکن رعایت می‌شود و علاوه بر این وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در هتل وجود دارد. خدماتی مانند لاندری، اوتو و خشکشویی نیز برای هر کسی از مسافران که بخواهند ارائه می‌شود ولی بهتر است قبل از استفاده از این خدمات بدانید که هزینه جداگانه‌ای برای استفاده از آن‌ها باید پرداخت کنید. در هتل تفریحات بیشتری مانند پارک آبی، اجرای موسیقی زنده و تورهای فرهنگی و گردشگری نیز برگزار می‌شود که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت شود. خدماتی مانند فاکس و فتوکپی نیز در صورت تمایل به شما ارائه خواهد شد. قبل از سفرتان به این هتل بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که هتل از پذیرش حیوانات خانگی مسافران معذور است.
گرچه هتل برای معلولان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌است ولی در طبقات بالا به دلیل اینکه با پله فقط می‌توان به آن طبقات رفت، برای معلولان مناسب نیست. برای مسافرانیکه با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند هتل شاتل فرودگاهی در اختیارشان قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانند بین هتل محل اقامت و فرودگاه در رفت و آمد باشند. در ادامه امکانات اتاق‌های هتل را بیان خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


امکانات اتاق‌های هتل Birlik Apart Hotel Istanbul در حد قابل قبولی است و شما می‌توانید به راحتی در این اتاق‌ها اقامت کنید. تمیزی و نظافت از جمله موارد شاخصی است که در حد بسیار قابل قبولی در اتاق‌های این هتل اجرا شده‌است. تخت‌های بسیار راحت با رو تختی‌هایی که رنگ روشن دارند و چراغ خواب‌هایی که میزان نور را در شب بوسیله آن‌ها می‌توان تنظیم کرد، در اتاق‌ها وجود دارد. تمام واحدها مجهز به اینترنت هستند و به راحتی و با خیال راحت می‌توانید از اینترنت استفاده کنید. تلویزیون نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد و شبکه کودک نیز از جمله شبکه‌هایی است که به طور ويژه در تلویزیون این هتل نمایش داده‌می‌شود تا بتوانید فرزندان خود را توسط آن سرگرم کنید. اتاق‌ها حمام وسرویس بهداشتی نیز دارند که لوازم بهداشتی نیز در آن‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• اتاق دو نفره شامل شامل یک تک دو نفره
• اتاق تک نفره شامل یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Birlik Apart Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی غذا به اتاق‌ها ارائه می‌شود و محلی مانند کافه در رستوران وجود دارد که برای گذراندن لحظاتی با میل کردن یک نوشیدنی یا میان وعده می‌تواند برای شما مناسب باشد.

فاصله هتل بیرلیک آپارت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴ کیلومتر
فاصله تا دولفیناریوم استانبول: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
1
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
radin habibi
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۹‌

متوسط
people_outlineزوج
todayبهمن