search
menu

هتل Beykent Inn Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beykent Inn Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل بیکنت این
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیکنت این تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beykent Inn Hotel


هتل سه ستاره بیکنت این در قلب منطقه بیوک چشمه قرار دارد که مکانی ایده‌آل برای کشف استانبول، شهر تاریخی و باقدمت کشور ترکیه است. با موقعیت مکانی مناسبی که هتل بیکنت این دارد، مهمانان می توانند از دسترسی آسان به همه چیزهایی که شهر پر جنب‌و‌جوش استانبول ارائه می دهد و جاذبه‌های تاریخی لذت ببرند. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و هتل Beykent Inn Hotel را برای اقامت انتخاب کنید، خیالتان راحت باشد که فرودگاه استانبول تا هتل بیکنت این کمتر از یک ساعت با ماشین فاصله دارد. در طول مدت زمانی که در هتل بیکنت این استانبول اقامت دارید، از ساحل فلوریا استانبول بازدید کنید؛ زیرا هم به هتل بیکنت این نزدیک است و ساحل فلوریا یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول است که هر ساله گردشگران زیادی در فصل‌های گوناگون سال به آن سر می‌زنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بیکنت این


امکانات و تجهیزات با کیفیتی در هتل بیکنت این تعبیه شده است که برای اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک و دنج، استخر روباز، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، حیاط با باغچه و فضای سبز، رستوران برای صرف صبحانه، آسانسور، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که هتل Beykent Inn Hotel در اختیار مسافران قرار می‌دهد و برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل بیکنت این استانبول استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. کارکنان مجرب هتل بیکنت این علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های دیگری مانند انگلیسی و آلمانی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی با دکوراسیونی راحت و چشم‌نواز در هتل Beykent Inn Hotel قرار دارد که در انواع مختلفی هستند از جمله: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره که همگی مساحتی بین ۱۵ الی ۲۵ متر مربع دارند. همچنین ویلاهای چهار اتاقه هم در هتل بیکنت این استانبول وجود دارد که چشم‌اندازی تماشایی از دریا دارند، امکان نشستن در تراس و تماشای دریا و مناظر اطراف وجود دارد و مناسب برای مسافرانی است که دسته جمعی و با تعداد نفرات بیشتر از سه نفره سفر می‌کنند.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلفی که در اتاق‌های هتل بیکنت این استانبول قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود و راحت تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل Beykent Inn Hotel شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل بیکنت این، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در فضای باز و حیاط هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تنوع و سرگرمی در هتل بیکنت این می‌توانید به اتاق بازی‌ بروید و یا در استخر روباز ساعاتی خوش را سپری کنید. در هتل بیکنت این همچنین یک کتابخانه هم وجود دارد که برای علاقه‌مندان به کتاب‌ خواندن و تمرکز بسیار مناسب است. می‌توانید با خانواده و دیگر همسفران خود اوقاتی به‌یادماندنی و دلپذیر را در باغچه و فضای سرسبز هتل بیکنت این تجربه کنید و شاد باشید و قابل ذکر است که وسایل پیک‌نیک و کباب کردن هم مهیا است.

رستوران هتل


در رستوران هتل Beykent Inn Hotel صبحی دل‌انگیز و پرانرژی را آغاز کنید و همچنین در وعده‌های غذایی دیگر با میل کردن خوراک‌هایی لذیذ و نمایی از استخر و فضای سبز محوطه لذت ببرید.

فاصله هتل بیکنت این تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ساحل بیوک چشمه: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید توریوم: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک آبی آکوا کلاب دلفین: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه شکلات پلیت استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید استانبول مال: ۴۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است