search
menu

هتل Best Nobel Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Nobel Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بست نوبل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست نوبل استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Nobel Hotel Istanbul


بست نوبل استانبول از آن هتل های خوش نقشه ای است که درست در شهر قدیم استانبول قرار گرفته و با اقامت در آن تا بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی استانبول تنها چند قدم فاصله دارید. بنابراین اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما استانبول بازدید از جاذبه ها و اماکن دیدنی این شهر تماشایی است و می خواهید اقامتی خاص و خاطره انگیز را در دل استانبول تجربه کنید، می توانید هتل Best Nobel Hotel Istanbul را به عنوان یکی از گزینه های اقامتی خود در نظر داشته باشید. این هتل امکانات و خدماتی مانند رستوران، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و غیره را در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

امکانات و خدمات عمومی هتل بست نوبل استانبول


آسانسور، اتاق های خانواده، اتاق های بدون سیگار و خدمات روم سرویس بخشی از امکانات و خدماتی است که بست نوبل در اختیار مهمانانش گذاشته است. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده اند ممکن است نگران رفت و آمد فرودگاهی باشند اما بد به دل خود راه ندهید چون Best Nobel Hotel Istanbul خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را برای مهمانان خود ارائه می دهد. مهمانانی هم که با خودروی شخصی سفر کرده اند می توانند در خیابان یا پارکینگ های عمومی اطراف هتل اتومبیل خود را پارک کنند. برای مهمانان سیگاری فضای مخصوص سیگار کشیدن در نظر گرفته شده تا بدون نگرانی از آسیب رساندن به دیگر مهمانان با خیال راحت سیگار بکشند. خدمات نظافت روزانه در بست نوبل ارائه نمی شود اما می توانید با پرداخت هزینه به خدمات خشک شویی و لباسشویی دسترسی داشته باشید. بست نوبل خدمات گردشگری نیز ارائه می دهد که شامل اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط و چک این/ چک اوت اختصاصی است. بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و کارکنان آن به زبان های ترکی و انگلیسی آشنا هستند. بست نوبل دارای اینترنت پرسرعتی است که مهمانانش در سرتاسر هتل امکان دسترسی به آن را خواهند داشت. سیستم اعلام حریق، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات دیگر امکانات و خدمات هتل هستند.

اتاق های هتل


بست نوبل اتاق های کلاسیکی با امکانات مختلفی را ایجاد کرده که مهمانان می توانند با توجه به ذائقه و تعداد همراهان خود اتاق مورد نظر را رزرو کنند. اتاق های دابل روم، اتاق های تریپل، اتاق های خانواده و اتاق های سینگل روم انواع اتاق های هتلند که مطابق با استانداردهای هتلداری طراحی و در اختیار مهمانان قرار داده شده اند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی هستند. مینی بار نیز در اتاق ها وجود دارد و مهمانان در اتاق های خود امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


بست نوبل امکانات سرگرمی و تفریحی فراوانی ندارد و تنها خدمات تفریحی ای که ارائه می دهد شامل تورهای پیاده روی است که بخشی از جاذبه های دیدنی نزدیک هتل را به شما نشان خواهد داد. البته شما می توانید خودتان با استفاده از راهنمای سفر به استانبول با جاذبه ها و اماکن دیدنی شهر آشنا شده و در صورت تمایل به بازدید از جاهای تفریحی استانبول بروید.

رستوران هتل


بست نوبل رستوران نسبتا کوچک و دنجی دارد که انواع غذاهای خوش مزه ترکی را در کنار غذاهای کانتیننتال و حلال ارائه می دهد.

فاصله هتل بست نوبل استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است