search
menu

هتل Benler Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Benler Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل بنلر استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بنلر استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Benler Hotel Istanbul


هتل بنلر از جمله هتل‌هایی است که در بخش قدیمی شهر استانبول واقع شده‌است. از نظر رتبه‌بندی باید در نظر داشت که هتل سه ستاره است و شما می‌توانید در یک هتل با امکانات خوب و مناسب از نظر اقتصادی اقامت داشته‌باشید. در هنگام ورود به هتل شما با یک لابی بزرگ و مبلمانی بسیار شیک مواجه خواهید شد که همین ورودی هتل می‌تواند گویای این باشد که هتل برای اقامت چند روزه شما در استانبول مناسب است. با اقامت در هتل بنلر استانبول می‌توانید از جاهای دیدنی استانبول مانند موزه پرا، موزه معصومیت، کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، برج گالاتا و ... دیدن کنید و یک سفر جذاب و هیجان انگیز را رقم بزنید. مسافرانی که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند می‌توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی در رابطه با امکانات هتل خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل بنلر استانبول


هتل بنلر استانبول امکاناتی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با مطالعه این قسمت از آن‌ها آگاهی یابید و با توجه به نیازهایتان نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. هتل به شما این امکان را می‌دهد که از اینترنت رایگان استفاده کنید و از این اینترنت برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی استفاده کنید. لابی هتل Benler Hotel Istanbul یک لابی مبله و شیک است که می‌توانید لحظاتی را در این لابی مبله استراحت کنید و از فضای بزرگ و شیک آن لذت ببرید. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما است و شما می‌توانید با کارکنان مجرب هتل به زبانهای عربی، انگلیسی و روسی ارتباط برقرار کنید. پارکینگ نیز در این هتل به شما ارائه خواهد شد و می‌توانید با آرامش خاطر اتومبیلتان را به پارکینگ هتل بسپارید. اتو و خشکشویی نیز در این هتل وجود دارد فقط مسافران برای استفاده از این خدمات باید هزینه اضافی پرداخت کنند. حیوانات اجازه ورود به این هتل را ندارند و اگر حیوانات خانگی دارید بهتر است قبل از اینکه سفر خود را شروع کنید و هتل رزرو کنید آن‌ها را به یک جای مطمئن بسپارید. علاوه بر لابی هتل تراس نیز دارد و در فضای آزاد این تراس می‌توانید لحظاتی را با همسفرانتان با خوردن یک نوشیدنی یا میان وعده‌ با لذت را سپری کنید. هشدار دهنده دود و آتش نیز در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است تا از نظر امنیت جانی در آرامش باشید. تهویه مطبوع در این هتل سه ستاره در بهترین درجه از کیفیت اجرا شده است. بخش بعدی اطلاعات کافی را در رابطه با امکانات اتاق‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای حدود ۱۰۰ اتاق است. اگر بخواهیم در رابطه با تمیزی و نظافت اتاق‌ها چیزی بگوییم بهتر است بدانید که نظافت بطور تمام و کمال در اتاق‌ها انجام می‌شود. تخت‌های بسیار راحتی در اتاق‌ها وجود دارد که در بالای هر تخت یک چراغ خواب قرار داده شده‌است. پنجره نیز در تمام واحدها وجود دارد و پرده‌های هم رنگ با دیوارها نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان میزان نور را کم یا زیاد کرد. حمام و سرویس بهداشتی نیز برای اتاق‌ها بصورت خصوصی تعبیه شده‌است و بهداشت در بالاترین سطح در این مکان‌ها اجرا شده‌است. اینترنت و تلویزیون نیز برای سرگرمی هر چه بیشتر و بهتر مسافران در نظر گرفته شده‌است. انواع اتاق‌های هتل Benler Hotel Istanbul شامل:
• اتاق سه نفره با سه تخت تک نفره
• اتاق دو نفره با دو تخت تک نفره
• اتاق تک نفره با یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران بسیار بزرگ است و غذاهای مختلفی را در آن می‌توانید میل کنید. میزهای بزرگی در رستوران‌ هتلBenler Hotel Istanbul وجود دارد که غذاها و سالادها بصورت سلف سرویس روی میزها قرار گرفته‌است.

فاصله هتل بنلر استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شهر چربچی: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخی پانوراما ۱۴۵۳: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل فلوریا گونش: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا قلعه موزه یدیکوله: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است