search
menu

هتل Bella Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bella Hotel Istanbul
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل بلا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bella Hotel Istanbul


هتل بلا استانبول یکی از هتل های میان رده و سه ستاره استانبول است که در منطقه کادیکوی قرار دارد. کادیکوی از مناطق تاریخی استانبول است که با کافه ها، مغازه های رنگارنگ و معماری جالبش توجه گردشگران را به خود جلب می کند. در اینکه استانبول جاذبه های فراوانی دارد که هر گردشگری را ترغیب می کند تا با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کند شکی نیست، اما اگر در استانبول اقامت می کنید، بد نیست به جز مناطق شناخته شده و مرکز شهر سری هم به منطقه کادیکوی زده و از اماکن دیدنی در این منطقه لذت ببرید.
هتل بلا استانبول با قرار گیری در منطقه کادیکوی به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی آسانی دارد به طوری که تنها با چند دقیقه پیاده روی به شناخته شده ترین جاهای دیدنی این شهر دسترسی خواهید داشت. هتل بلا خدمات و امکانات مناسبی هم برای مهمانانش فراهم کرده است اقامت برای آنان لذت بخش تر می کند. اگر می خواهید در هتلی با هزینه و امکانات مناسب اقامت داشته باشید که به جاذبه های دیدنی استانبول هم دسترسی آسان داشته باشد هتل بلا گزینه مناسبی است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


اتاق های هتل Bella Hotel Istanbul به سه نوع اتاق های سینگل، اتاق های دابل یا توئین و اتاق های خانواده تقسیم‌ می شود. اتاق های خانواده دارای یک تخت سینگل و یک تخت بزرگ دابل اضافه هستند. همه اتاق ها از طراحی و معماری خواسته استانبول بهره برده و مجهز به حمامی لاکچری هستند. برای سرگرمی مهمانان داخلی اتاق خواب تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است و برای رفع حس گرسنگی و تشنگی تمامی اتاق هتل دارای مینی بارند. علاوه بر این ها مهمانان این هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را در اتاق‌ ها خواهند داشت. بد نیست بدانید که تمامی واحدهای اقامتی این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای بالکن خصوصی هستند.

رستوران هتل


هتل بلا استانبول فقط یک کافه و رستوران دارد که از ساعت اولیه صبح تا وعده غذایی شام آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان هستند. این رستوران انواع غذاهای بین المللی و ترکیه را با استفاده از مواد اولیه تازه محلی آماده کرده و در اختیار مهمانان قرار می دهد. البته با توجه به اینکه هتل در منطقه کادیکوی قرار دارد بعد نیست علاوه بر رستوران و کافه هتل به کافه رستوران های موجود در این منطقه نیز سری زده و شکم گردی در کادیکوی را تجربه کنید.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


محال است کسی با خرید بلیط هواپیما خارجی استانبول به ترکیه برود اما حمام سنتی ترکی را تجربه نکند. اصلاً حمام سنتی ترکیه یکی از دلایل سفر به این کشور است! مهمانانی که در هتل داری اقامت دارند به حمام سنتی، سونا، اسپا و خدمات ماساژ دسترسی خواهند داشت. این هتل برای مهمانان فرهنگی خود کتابخانه کوچکی را با مجموعه‌ ای از کتاب های مختلف تدارک دیده است. خانواده های دارای کودک خردسال نگران تفریح و سرگرمی کودکانشان نباشند چون هتل بلا شبکه تلویزیونی مخصوص کودک برای آن ها در نظر گرفته است.

امکانات و خدمات کلی هتل


مهمانان هتل بلا نه تنها به خدمات کرایه اتومبیل بلکه به خدمات و امکاناتی مانند اتاق های بدون‌ آلرژی، اتاق های بدون سیگار، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این مهمانان می توانند از خدمات چک این/ چک اوت خصوصی نیز استفاده کنند.

فاصله هتل بلا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دریای مرمره: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید تپه ناتیلوس: ۱ کیلومتر
فاصله تا بندر حیدرپاشا: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج کنستانتین: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است