search
menu

هتل Beethoven Premium Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beethoven Premium Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل بتهوون پرمیوم استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بتهوون پرمیوم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beethoven Premium Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره مجلل و بسیار لوکس بتهوون پرمیوم استانبول در منطقه فاتح و در ۱.۱ کیلومتری مسجد سلیمانیه واقع شده است. بازار ادویه، مسجد آبی، موزه ایاصوفیه، برج گالاتا، کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا و موزه معصومیت از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل هستند که سالانه مورد استقبال میهمانان و گردشگران بسیاری قرار می‌گیرند. فرودگاه استانبول ۵۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ترکیه و استانبول را داشته باشید، هتل چهار ستاره Beethoven Premium Hotel Istanbul با قرار گرفتن در موقعیت مکانی خوب و ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل بتهوون پرمیوم استانبول


پذیرش هتل ۲۴ ساعته کار می‌کند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. یک مرکز آبگرم و سلامتی با تراس، جکوزی و سونا و همچنین حمام در این هتل وجود دارد. علاقمندان به ورزش و شنا می‌توانند از مرکز تناسب اندام هتل و استخر سرپوشیده استفاده کنند. میهمانان بعد از شنا و ورزش می‌توانند به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهند. این منطقه برای اسکی محبوب است و کرایه ماشین در محل اقامت در دسترس است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع بوده و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Beethoven Premium Hotel Istanbul خودداری کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. هتل از لحاظ بهداشتی بسیار تمیز بوده و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌شود. فکس، فتوکپی، صندوق امانات، میز تور، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. شاتل فرودگاهی به صورت رفت و برگشت در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد. همچنین برای گشت و گذار در شهر می‌توانید اتومبیل کرایه کرده یا از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. خدماتی مانند ویلچر نیز برای راحتی میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند ارائه می شود. هتل دارای دستگاه‌های فروش خودکاری است که با هزینه کم، نوشیدنی شبانه‌روزی ارائه می‌کنند. میهمانانی که ترجیح می‌دهند غذای خود را درست کنند، از امکانات باربیکیو داخلی و آشپزخانه مشترک موجود در اینجا لذت خواهند برد. پرسنل کارآزموده هتل بتهوون پرمیوم استانبول به زبان‌های عربی، بلغاری، انگلیسی، روسی، ترکی و اوکراینی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده روی، ایروبیک، بدمینتون، اسکی، دارت و ماهیگیری برای پر کردن اوقات فراغت در هتل Beethoven Premium Hotel Istanbul وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بتهوون پرمیوم استانبول دارای انواع اتاق‌های دبل لوکس، توئین لوکس، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت جونیور لوکس، اتاق یک تخته لوکس و اتاق خانوادگی است. واحدهای هتل دارای قسمت نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از اتاق‌ها بالکن دارند و برخی دیگر نیز چشم‌انداز شهر دارند. اتاق‌ها همچنین دارای کمد لباس، مینی‌بار، میز وای فای رایگان هستند. این هتل همچنین یخچال، قهوه ساز یا چای ساز، قهوه فوری و چای فوری را در اتاق‌ها ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


صبحانه روزانه شامل گزینه‌های قاره‌ای، بوفه یا کامل انگلیسی/ایرلندی است. رستوران هتل Beethoven Premium Hotel Istanbul غذاهای ترکی سرو می‌کند. در بار هتل می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. میهمانانی که محدودیت‌های غذایی دارند، از مجموعه‌ای از انواع غذاهای خوشمزه هتل بتهوون پرمیوم استقبال خواهند کرد.

فاصله هتل بتهوون پرمیوم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است