search
menu

هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu


هتل گرند صفر اوغلو در منطقه بایرام پاشا در شهر تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. هتل سه ستاره و شیک گرند صفر اوغلو در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. محله بایرام پاشا در کنار محله تاریخی ایوب قرار دارد. اگر علاقه داشته باشید که با وسایل حمل‌و‌نقل عمومی شهر زیبا و گردشگر پذیر استانبول را کشف کنید؛ یک ایستگاه مترو در نزدیکی هتل گراند صفر اوغلو بایرام پاشا وجود دارد. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید و قصد دارید در هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu اقامت کنید؛ خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا حدود ۳۷ کیلومتر فاصله دارد. در طول مدت زمانی که در هتل گرند صفر اوغلو استانبول اقامت دارید؛ حتما سری هم به یکی از جزایر زیبا استانبول بزنید زیرا علاوه بر جاهای دیدنی و آثار باستانی که در مرکز استانبول قرار دارد، جزایر زیادی در اطراف استانبول وجود دارد که از مقاصد محبوب گردشگران است و ارزش بازدید را دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا


هتل گرند صفر اوغلو استانبول دارای امکانات و خدماتی با کیفیت است که برای اقامت آسوده و بدون کمبود مسافران فراهم شده‌اند. تجهیزات و امکانات هتل گراند صفر اوغلو بایرام پاشا شامل مواردی است از قبیل: لابی مجلل، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، فکس و فتوکپی. در هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu بخش ماساژ، سونا و حمام هم وجود دارد که به محبوبیت هتل گرند صفر اوغلو افزوده است. خدمات متنوع و با کیفیتی که در هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا استانبول در اختیار مسافران قرار دارد؛ شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، تبدیل ارز و نگهداری از چمدان. خدمات نظافتی هتل گرند صفر اوغلو شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتو و اتوی شلوار است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از هتل گرند صفر اوغلو بخواهید با تاکسی تماس بگیرند. کارکنانی که در هتل گرند صفراوغلو استانبول مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی و آلمانی صحبت کنند و با مهمان‌نوازی مثال‌زدنی از مسافران سراسر دنیا استقبال می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu قرار دارد که دکوراسیونی جذاب و چشم‌نواز دارند و برای اقامتی راحت و خوش عالی هستند. انواع اتاق‌های هتل گراند صفر اوغلو بایرام پاشا بدین شرح است: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق سوئیت با یک تخت دابل کینگ. هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا استانبول برای اقامت خانوادگی و به همراه فرزندان هم بسیار مناسب است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های بسیار راحت هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، تهویه مطبوع، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. در اتاق‌های هتل گرند صفر اوغلو استانبول شبکه تلویزیونی برای کودکان هم موجود است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


وقت گذراندن در بخش حمام، ماساژ و سونای هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا خستگی‌های شما را می‌زداید و آرامش، سلامتی و سفری خوش و به‌یادماندنی را به شما هدیه می‌دهد.

رستوران هتل


رستوران دنج و مجلل هتل Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu با فضایی دلپذیر و دلنشین این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید و اوقاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

فاصله هتل گرند صفر اوغلو بایرام پاشا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید فروم استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد ایوب سلطان استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا آکواریوم سی لایف استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه کلیسای کورا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا تپه پیر لوتی استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است