search
menu

هتل Bali Star City Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bali Star City Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل بالی استار سیتی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل بالی استار سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bali Star City Hotel Istanbul


هتل بالی استار سیتی هتلی سه ستاره در شهر استانبول است. این هتل دارای شاتل فرودگاهی بوده و مسافران با خیال راحت می‌توانند فاصله ۳۷ کیلومتری را از فرودگاه استانبول به این هتل دسترسی داشته باشند. پس برای داشتن سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی در شهر استانبول تنها کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا اقدام کنید. این هتل زیبا در مرکز استانبول واقع‌شده و تا خیابان استقلال ۴۰۰ متر و تا میدان تکسیم ۶۰۰ متر فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی و مشهور شهر استانبول بازدید کنید که مسافت اندکی تا هتل دارند، به عنوان مثال فاصله تا کاخ دلمه باغچه ۲.۴ کیلومتر، تا برج گالاتا ۱.۴ کیلومتر و تا بازار ادویه ۲.۸ کیلومتر. همچنین برای رفتن به سایر نقاط شهر نیز می‌توانید از میدان تکسیم سوار مترو شوید و به هرکجا که دوست داشته باشید در سریع‌ترین زمان برسید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Bali Star City Hotel Istanbul می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم سرمایشی و گرمایشی، لاندری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بالی استار سیتی استانبول


در لابی هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته دایر است و از مسافران استقبال می‌کنند. در تمامی قسمت‌های هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. در این هتل به ورود حیوانات خانگی اجازه داده نمی‌شود. برای کودکان زیر ۱۳ سال اقامت رایگان بوده و بقیه افراد به طور دریافت می‌گردد. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد. برای رفت‌وآمد در میان جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول می‌توانید از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید که برای دریافت بلیط این وسایل نقلیه باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. برای استفاده از فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به بخش بیزینس سر بزنید. به یاد داشته باشید که خدمات مربوط به لاندری نیز در هتل Bali Star City Hotel Istanbul انجام می‌گیرد، مانند خشک‌شویی و اتوکشی و لباسشویی. البته استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. در لابی می‌توانید از خدماتی نظر باربری، اتاق چمدان و میز تور گردشگری بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله تفریحات این هتل می‌توان به کلاس‌ها و تورهای گردشگری اشاره کرد. همچنین تورهای پیاده‌روی نیز در این هتل مجموعه در نظر گرفته‌شده است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید به مراکز خرید و پارک‌های آبی استانبول بروید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد و اتاق خانواده دلوکس. به دلیل دارا بودن روم سرویس نیز می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. در داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی خوبی ارائه می‌شوند که عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی. در واحدهای اقامتی موجود در هتل Bali Star City Hotel Istanbul آشپزخانه وجود دارد که شامل تجهیزات کامل است. تمامی اتاق‌ها به طور مرتب نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید هم از رستوران هتل استفاده کنید و هم اینکه به رستوران‌های نزدیک رفته و انواع غذاهای ترکی یا بین‌المللی میل کنید.

فاصله هتل بالی استار سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۵۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است