search
menu

هتل Asmali Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asmali Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آسمالی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسمالی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asmali Hotel Istanbul


هتل آسمالی در منطقه فاتح استانبول واقع‌شده است. این هتل سه ستاره برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی بوده و با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و به دلیل قرارگیری در منطقه مصطفی پاشا در محله کوچک ایاصوفیه در میان گردشگران از شهرت خاصی برخوردار است. این منطقه جزو مناطق بسیار مشهور استانبول است و دسترسی به سایر نقاط شهر از هتل Asmali Hotel Istanbul بسیار آسان است، با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می‌توانید از طریق مترو یا اتوبوس و حتی پای پیاده از چندین جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول بازدید کنید، زیرا اینجا به‌عنوان منطقه تاریخی استانبول مشهور است.
منطقه تاریخی سلطان احمد دارای جاذبه‌های دیدنی مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ و موزه توپکاپی و مسجد آبی است از طریق پیاده‌روی در عرض ۵ دقیقه قابل‌دسترس هستند. امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Asmali Hotel Istanbul عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل آسمالی استانبول


اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها قابل‌دسترس است. همچنین در لابی هتل آسمالی میز گردشگری دایر کرده‌اند و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر آشنا می‌کنند. در قسمت پذیرش آماده استقبال از مسافران بوده و به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. سایر خدمات مانند خشک‌شویی نیز در این هتل ارائه می‌شود که شامل هزینه جداگانه هستند. ماشین کرایه‌ای در هتل آسمالی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که مایل به گشت‌وگذار با ماشین هستند. پارکینگ عمومی نیز در این هتل رایگان بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است و برای بهره‌مندی از این پارکینگ از قبل باید رزرو کنید. صرافی برای تبدیل ارز در لابی هتل Asmali Hotel Istanbul دایر گردیده شده است. خدمات باربری نیز در هتل آسمالی برای بالا بردن وسایل و چمدان‌هایتان برقرار کرده‌اند. از امکانات مربوط به بیزینس می‌توان به فکس و فتوکپی اشاره کرد و برای مسافرانی مناسب است که به قصد کار و تجارت عازم شهر استانبول می‌شوند. کارکنان این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل آسمالی عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق دوبل در زیرزمین، اتاق تریپل، اتاق کوادروپل، اتاق دلوکس و اتاق دوبلکس با بالکن. اتاق‌های موجود در داخل این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به مسجد آبی و دریای مرمره دارند و در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا با دکوراسیون کلاسیک ترکی استانبولی بهره‌مند شوید. در داخل همه اتاق‌ها مینی بار، حمام اختصاصی، دی‌وی‌دی پلیر قرار داده‌شده است. برخی اتاق‌ها نیز شامل بالکن و حمام اسپا هستند. بدین‌جهت در هنگام رزرو اتاق به این نکات توجه داشته باشید و بر اساس سلیقه و علاقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Asmali Hotel Istanbul عبارت‌اند از گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تلفن و تلویزیون. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به این موردتوجه داشته باشند.

رستوران هتل


همه‌روزه وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل Asmali Hotel Istanbul ارائه می‌شود که این رستوران بر روی تراس بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را می‌توانید تماشا کنید. همچنین در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ترکی، گریل و بین‌المللی را در وعده‌های ناهار و شام نیز نوش جان کنید. لازم به ذکر است که خدمات روم سرویس به‌صورت ۲۴ ساعته در همه‌ روزهای هفته دایر شده است.

فاصله هتل آسمالی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است