search
menu

هتل Ascot Hotel Buyukada Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ascot Hotel Büyükada Istanbul
امکانات عمومی هتل اسکوت بیوک آدا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکوت بیوک آدا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ascot Hotel Büyükada Istanbul


هتل آسکوت بیوک آدا از هتل های مدرن و چهار ستاره در جزیره بیوک آدا به شمار می رود که تنها در عرض ۳۰ دقیقه به وسیله کشتی به شهر استانبول دسترسی خواهید داشت. این هتل بی نظیر باغ بزرگی در محوطه دارد که زیبایی دوچندانی به این هتل بخشیده است. این هتل از محبوب ترین هتل ها در میان گردشگران انتخاب شده است و سالانه نفرات زیادی از سراسر دنیا برای اقامتشان در هنگام خرید بلیط هواپیما هتل اسکوت را انتخاب می کنند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل اسکوت بیوک آدا استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است و مسافران می توانند با کرایه دوچرخه به گشت و گذار در محیط پیرامون هتل لحظات خوشی را تجربه کنند. به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می کنند، باید توجه داشته باشند که این هتل پارکینگ ندارد و باید از محوطه و خیابان های اطراف برای پارک ماشینشان استفاده کنند. اگر قصد تجارت داشته باشید، با اقامت در این هتل می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. همچنین خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس کفش نیز جزو امکانات ارائه شده با هزینه مجزا در هتل Ascot Hotel Büyükada Istanbul هستند. در لابی هتل اسکوت می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور و بلیط گردشگری بهره مند شوید. مورد جالب توجه اینست که در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در ساعتی از شبانه روز آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. پرسنل مجرب و خوش برخورد این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که به صورت رایگان قابل استفاده است و در کنار استخر نیز چتر و صندلی های آفتاب گیری و بار وجود دارند. میهمانان این هتل می توانند در سونا ریلکس کنند. محوطه هتل را باغ زیبایی فرا گرفته است و در طی روز می توانید در مبلمان چیده شده این باغ استراحت کرده و اوقات خوشی داشته باشند. تورهای دوچرخه سواری و ماهی گیری از امکانات تفریحی دیگر هتل Ascot Hotel Büyükada Istanbul به شمار می روند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل دولوکس با بالکن، اتاق دوبل دولوکس با چشم انداز دریا و اتاق دوبل در کنار استخر. همه اتاق های موجود در این هتل به طور مرتب نظافت می شوند و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند، همچنین با اسباب و وسایل زیبایی چیده شده اند. برخی از اتاق ها دارای چشم انداز دلربایی رو به دریای مرمره هستند و برایتان آرامشی فوق العاده فراهم می کنند. برای رفتن به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این هتل می توان به تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، بالکن و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. همچنین همه اتاق ها شامل حمام اختصاصی با دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی و حوله و سشوار است.

رستوران هتل


در رستوران و کافی شاپ موجود در تراس این هتل می توانید انواع غذاهای سنتی مدیترانه ای سفارش داده و نوش جان کنید. انواع نوشیدنی های سرد و گرم تازه نیز در قسمت بار این هتل سرو می شوند.

فاصله هتل اسکوت بیوک آدا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره بیوک آدا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۳۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳۵ کیلومتر
فاصله تا تنگه بسفر: ۴۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است