search
menu

هتل Art City Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Art City Hotel Istanbul
امکانات هتل آرت سیتی استانبول
خدمات هتل آرت سیتی استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آرت سیتی استانبول

درباره Art City Hotel Istanbul


هتل آرت سیتی استانبول یکی از هتل‌های مقرون به صرفه شهر استانبول است که علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که دارد نسبت به بسیاری از هتل‌های اطراف خود نیز از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است. موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی است و از آن جایی که هتل در کنار دریا قرار گرفته است مهمانان این هتل از یک سمت می‌توانند به منظره زیبای دریا و از سمت دیگر به بسیاری از اماکن تاریخی جذاب شهر استانبول دسترسی داشته باشند. مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و… از جمله اماکن تاریخی نزدیک به این هتل هستند که هرکدام از آن‌ها دارای شکوه و جذابیت‌های خاص خود هستند و در کنار زیبایی‌های طبیعی شهر استانبول، مجموعه‌ای بی‌نظیر و تماشایی را پیشکش چشمان مسافران این شهر می‌کنند.
علاوه بر آن در اطراف Art City Hotel Istanbul فروشگاه‌ها و مغازه‌های گوناگونی وجود دارند و از این جهت، هتل برای گشت و گذار در بازار و خرید نیز موقعیت بسیار خوبی دارد. گفتنی است که شما می‌توانید برای تجربه خاطراتی فراموش نشدنی با تهیه بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و با اقامت در این هتل زیبا لحظات نابی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل آرت سیتی استانبول


هتل آرت سیتی استانبول امکانات متعددی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که سفر را برای مسافران خوشایندتر و دلپذیرتر می‌کنند. علاوه بر وجود یک رستوران زیبا داخل هتل که انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد، اطراف هتل نیز پر از رستوران‌های جذاب است و این مسئله علی الخصوص برای افرادی که تنوع در سفر را دوست دارند بسیار مهم و قابل توجه است. رستوران موجود در هتل دارای یک منظره بسیار زیبا روبه شهر است که باعث می‌شود لذت غذاخوردن در آن برای مهمانان چندین برابر باشد. هتل مجهز به اینترنت نیز است که مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به صورت رایگان از آن استفاده کنند. پارکینگ هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مشکلی از لحاظ جای پارک خودروها وجود نخواهد داشت.
از دیگر امکانات رفاهی موجود در Art City Hotel Istanbul میتوان به کپسول‌های آتشنشانی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، تراس، باغ و… اشاره کرد.

خدمات هتل آرت سیتی استانبول


خدماتی که در هتل آرت سیتی استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند اقامت در هتل را برای مهمانان راحت‌تر می‌کنند تا مسافران بتوانند از تمام لحظات سفر خود به نحو احسن استفاده کنند و از سفر لذت ببرند. هتل دارای خدمات خانه داری روزانه است و مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. خدمات خشکشویی هتل نیز فعال است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. مهمانان می‌توانند از مرکز کرایه خودرو در هتل یک خودرو شخصی کرایه کنند و به راحتی از تمام نقاط تماشایی شهر استانبول دیدن کنند.
خدمات تور نیز در Art City Hotel Istanbul وجود دارند و به مسافران در جهت تجربه خاطراتی فراموش نشدنی از سفر، کمک می‌کنند. این هتل دارای صرافی نیز است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می‌کند. از دیگر خدمات موجود در هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، تسلط پرسنل هتل به چند زبان مختلف از جمله انگلیسی و روسی، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، خدمات شاتل و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول، در این هتل اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات رفاهی موجود در آن بهره‌مند شوید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل آرت سیتی استانبول دارای فضایی بزرگ و آرامش بخش هستند که می‌توانید در آن‌ها آرامش و راحتی را همزمان تجربه کنید. از انواع واحدهای اقامتی Art City Hotel Istanbul می‌توان به اتاق دونفره، اتاق استاندارد دونفره، اتاق استاندارد سه نفره، اتاق استاندارد چهارنفره، اتاق خانواده و اتاق دوتخته لوکس با بالکن اشاره کرد که برخی از این واحدها دارای منظره رو به دریا و برخی نیز دارای منظره روبه شهر هستند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Art City Hotel Istanbul می‌توان به حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آرت سیتی استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲.۳ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است