search
menu

هتل Armagrandi Spina Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Armagrandi Spina Hotel Istanbul
امکانات هتل آرماگراندی اسپینا استانبول
خدمات هتل آرماگراندی اسپینا استانبول
واحدهای اقامتی هتل آرماگراندی اسپینا استانبول
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آرماگراندی اسپینا

درباره Armagrandi Spina Hotel Istanbul


هتل آرماگراندی اسپینا استانبول یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر استانبول است که هم از لحاظ امکانات رفاهی و هم از لحاظ موقعیت مکانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بدون شک از اقامت در این هتل احساس رضایت خواهید داشت. این هتل بین دوتا از مهمترین اماکن گردشگری استانبول یعنی مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه قرار گرفته و با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید به این امکان دسترسی داشته باشید و از گشت و گذار و قدم زدن در کنار آن‌ها لذت ببرید. علاوه برآن، Armagrandi Spina Hotel به دریای مرمره نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان ساکن هتل فراهم می‌کند تا اوقات فراغت خوشی را در کنار سواحل زیبای استانبول سپری کنند. اگر قصد خرید در شهر استانبول را داشته باشید نیز اقامت در این هتل گزینه مناسبی است چرا که اطراف هتل پر از مغازه‌های رنگارنگ و متنوع است و فرصت خوبی را برای خرید و گشت و گذار مسافران فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در این هتل اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل آرماگراندی اسپینا استانبول


هتل آرماگراندی اسپینا استانبول یکی از هتل‌های خوب شهر استانبول است و از این جهت امکانات رفاهی خوبی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل دارای یک رستوران است که در تراس پشت بام قرار گرفته و منظره‌ای بسیار زیبا و جذاب به دریای مرمره و اماکن تاریخی شهر دارد که لذت صرف غذا را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. در این هتل امکانات رفاهی گسترده‌ای برای افراد معلول در نظر گرفته شده و مهمانانی که دارای معلولیت هستند به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. هتل دارای یک باغ زیبا به همراه مبلمان در فضای باز است که محل آرامش بخشی را برای گذرندان اوقات فراغت و استراحت مهمانان فراهم می‌کند. در Armagrandi Spina Hotel منطقه مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد و استفاده از سیگار در فضاهای عمومی هتل ممنوع است که همین مسئله اقامت را برای کسانی که به دود سیگار حساس هستند راحت‌تر می‌کند. سالن برگزاری کنفرانس، پارکینگ، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، اتاق‌های عایق صدا و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در هتل هستند.

خدمات هتل آرماگراندی اسپینا استانبول


هتل آرماگراندی اسپینا استانبول خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد و به همین دلیل توانسته نظر مثبت بسیاری از مسافران شهر استانبول را به خود جلب کند. پرسنل هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی هستند و با روی خوش و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند. هتل دارای خدمات خانه داری است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. صرافی موجود در هتل امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان به وجود می‌آورد. در این هتل خدمات کرایه خودرو نیز وجود دارد و مهمانان می‌توانند با کرایه کردن یک خودرو به هر نقطه‌ای از شهر که مایل هستند دسترسی داشته باشند و سفری زیبا و به یادماندنی را تجربه کنند. خدمات بلیط، سرویس دربان، محل نگهداری چمدان، میز تور، سرویس اتو، خشکشویی و… از دیگر خدمات Armagrandi Spina Hotel هستند که با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی هتل آرماگراندی اسپینا استانبول


واحدهای اقامتی هتل آرماگراندی اسپینا استانبول داری محیطی زیبا و دلنشین برای اقامت هستند و با فضای بزرگ و امکانات رفاهی مناسبی که دارند اقامت خوشی را به مهمانان هدیه می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی Armagrandi Spina Hotel می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق دونفره لوکس با نمای دریا و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Armagrandi Spina Hotel می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، مینی بار، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات، چای ساز و قهوه ساز، کف پارکت، سوکت نزدیک تخت و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آرماگراندی اسپینا


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۴۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است