search
menu

هتل Ares Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ares Hotel Istanbul
امکانات هتل ارس سلطان احمد استانبول
خدمات هتل ارس سلطان احمد استانبول
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله هتل ارس سلطان احمد استانبول تا اماکن مهم وگردشگری

درباره هتل Ares Hotel Istanbul


هتل ارس سلطان احمد استانبول هتلی ۳ ستاره در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است و اقامتی خارق العاده را به مسافران این شهر هدیه می‌دهد. مهمانان این هتل می‌توانند با پیاده روی‌های کوتاه به بسیاری از اماکن تاریخی و جذاب شهر استانبول دسترسی داشته باشند و از تماشای آن‌ها لذت ببرند. اطراف هتل پر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های رنگارنگ است که از گشت و‌گذار و خرید در آن‌ها سیر نخواهید شد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل می‌توان به تراس بزرگ آن اشاره کرد که نمایی فوق العاده جذاب و تماشایی را از اماکنی مانند مسجد هاگیا صوفیا برای مهمانان فراهم می‌کند. موقعیت بی‌نظیر، اتاق‌های لوکس و جذاب، طراحی داخلی خاص و امکانات عالی، این هتل را به یکی از بهترین محل‌های اقامت در شهر ترکیه تبدیل کرده اند که بدون شک از تجربه اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل ارس سلطان احمد استانبول


هتل ارس سلطان احمد استانبول امکانات رفاهی متنوعی و جذابی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و همین مسئله اقامت در این هتل را برای مهمانان دلپذیر و لذت بخش می‌کند. هتل دارای یک رستوران زیبا با فضایی شیک است که منظره بسیار زیبایی رو به محیط بیرون دارد و مهمانان می‌توانند طعم دلچسب انواع غذا‌های لذیذ ترکی را در آن تجربه کنند. سونا، حمام ترکی و آب گرم از امکانات جذاب این مجموعه هستند که احساس متفاوتی را در زمان اقامت برای مسافران فراهم می‌کنند و مهمانان هتل، از تجربه آن‌ها پشیمان نخواهند شد. علاوه بر مغازه‌های فراوانی که در اطراف هتل قرار دارند، هتل Ares Hotel Istanbul دارای یک فروشگاه بزرگ و مغازه کادو فروشی نیز است که خرید را برای مهمانان راحت‌تر و در دسترس‌تر می‌کند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به آسانسور، ناهار بسته‌بندی شده، اتاق‌های بدون دود، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ، امنیت ۲۴ ساعته و. . . اشاره کرد.

خدمات هتل ارس سلطان احمد استانبول


خدماتی که در هتل ارس سلطان احمد استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند مانند امکانات رفاهی این هتل، متنوع و عالی هستند که در کنار یکدیگر اقامت دلپذیری را برای مسافران رغم می‌زنند. مهمانوازی و رفتار صمیمانه پرسنل Ares Hotel Istanbul به شدت مورد توجه مهمانان ساکن هتل قرار دارد و مسافران این هتل همواره از مهمانوازی پرسنل آن احساس رضایت داشته اند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و از مسافران استقبال می‌کند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی وجود نخواهد داشت. علاوه برخدمات تور هتل که مهمانان می‌توانند از آن برای گشت و‌گذار گروهی در شهر استفاده کنند، هتل دارای خدمات اجاره خودرو نیز است و مسافران می‌توانند برای گردش در تمام نقاط شهر استابول از این خدمات بهره‌مند شوند. سرویس اتو، خدمات خشکشویی، ‌ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات باربری، تهیه بلیط، تبدیل ارز، امکان برداشت وجه نقد در محل و. . . از دیگر خدمات این هتل هستند.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


تمام واحد‌های اقامتی Ares Hotel Istanbul دارای فضایی بزرگ با طراحی مدرن و زیبا هستند که اقامت در آن‌ها احساس خوبی را برای مسافران به همراه خواهد داشت. این هتل دارای ۲۱ واحد اقامتی است و از انواع آن‌ها می‌توان به اتاق یک نفره استاندارد، اتاق دوقلوی استاندارد، اتاق دو نفره استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحد‌های اقامتی هتل ارس سلطان احمد استانبول دارای امکانات خوبی هستند که تمامی شرایط لازم برای یک سفر چند روزه به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله امکانات این واحد‌های اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی با دوش و سشوار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی رایگان و. . . اشاره کرد.

فاصله هتل ارس سلطان احمد استانبول تا اماکن مهم وگردشگری


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۵ متر
فاصله با موزه ایاصوفیه: ۱۸۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۲۵۰ متر
فاصله تا کلیسای ایا ایرنه: ۷۰۰ متر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است