search
menu

هتل Arena Hotel Special Class Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arena Hotel - Special Class Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آرنا اسپشیال کلاس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرنا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Arena Hotel - Special Class Istanbul


در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول و در فاصله ای بسیار کم از مسجد آبی و مسجد و موزه ایاصوفیه، اقامتگاهی لوکس به نام آرنا هتل قرار دارد که دکوراسیون و معماری اش ترکیبی از سبک های سنتی و مدرن است. معماری سنتی آرنا نه تنها هتل را با محیط اطراف خود هماهنگ کرده بلکه حس و حال اقامت در دنیای قدیم عثمانی را برای مهمانان القا می کند و امکانات مدرن و به روز آن اقامتی آسوده و راحت را برای مهمانان رقم می زند. از نظر موقعیت مکانی، Arena Hotel - Special Class Istanbul در بهترین منطقه و با دسترسی آسان به اصلی ترین و شناخته شده ترین جاذبه های استانبول قرار دارد و از نظر امکانات نیز به اندازه ای بوده که بتواند رضایت مهمانان خود را کسب کند. با این حال بد نیست قبل از خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل، نگاهی به خدمات و امکانات آن داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرنا اسپشیال کلاس استانبول


آرنا در کنار موقعیت جغرافیایی فوق العاده اش، امکانات و خدمات فراوانی را ارائه می دهد که نظیرش را شاید کمتر در هتل های هم رده اش ببینید. این هتل علاوه بر خدمات شاتل و رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات خشک شویی، لباسشویی و خدمات تهیه بلیط را نیز ارائه می دهد. Arena Hotel Istanbul حتی فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته است تا هم مهمانان غیر سیگاری از دود سیگار آسیب نبینند و هم مهمانان سیگاری اش بتوانند به راحتی سیگار بکشند. هتل دارای اتاق های بدون سیگار هم هست که هنگام رزرو هتل می توانید این نوع از اتاق ها را انتخاب کنید.
گرچه تاریخی ترین جاهای دیدنی استانبول اطراف هتل قرار گرفته اند و با پیاده روی می توان به آن ها دسترسی داشت؛ اما با این حال اگر نیازمند تهیه بلیط جاذبه ها و اماکن مختلف بودید و یا می خواهید بلیط وسایل حمل و نقل عمومی استانبول را تهیه کنید، کافی است سری به بخش پذیرش زده و از خدمات کانسیرج و خدمات تهیه بلیط هتل استفاده کنید. کارکنان بخش کانسیرج خوشحال خواهند بود بتوانند کمکی به مهمانان هتل بکنند. کمدهای قفل دار، چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر خدماتی است که در بخش پذیرش به آن ها دسترسی خواهید داشت.
دیگر خدمات و امکانات هتل آرنا استانبول عبارتند از آسانسور، خدمات روم سرویس، مرکز تجاری، دستگاه فکس و فتوکپی، سالن جلسات، دوربین مداربسته، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه و اینترنت رایگان.

اتاق های هتل


هتل آرنا استانبول اتاق هایی عایق صدا دارد که آرامش کامل را برای مهمانانش به ارمغان دارد. اتاق های کامفرت دابل، اکونومی دابل، کلاسیک دابل و اتاق های دلوکس آن برای مهمانانی در نظر گرفته شده که به صورت ۲ نفره سفر کرده اند و برای مهمانانی که تعدادشان بیش از ۴ نفر باشد اتاق های کانکت خانواده ایجاد شده است. آرنا سوئیت عروس هم دارد که در صورت درخواست برای مهمانان آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


هتل آرنا نمونه ای عالی از یک خانه قدیمی سبک عثمانی است که به خوبی و با توجه به محیط اطرافش بازسازی شده است. هر یک از این اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار، خط تلفن مستقیم و صندوق امانات سایز لپ تاپ هستند. سرویس های حمام اتاق ها نیز دارای سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. مهمانان در اتاق های خود امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


آرنا در این بخش دستی پر دارد و همین هم باعث شده این هتل به اقامتگاهی ایده آل تبدیل شود چون از یک طرف اطراف هتل را جاذبه های مختلف احاطه کرده و از طرف دیگر، می توانید از خدمات رفاهی و تفریحی هتل استفاده کنید. مهمانان آرنا می توانند با شرکت در کلاس های آشپزی هتل طرز پخت انواع غذاهای محلی را آموزش ببینند و یا برای آشنایی بیشتر با آداب و رسوم ترکیه در کلاس ها و تورهای فرهنگی هتل شرکت کنند. تورهای دوچرخه سواری، تورها پیاده روی، مرکز اسپا، انواع ماساژ‌ و حمام عمومی دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل هستند.
آرنا برای مهمانان دارای کودک نیز خدماتی مانند درب های محافظ کودک، تلویزیون با شبکه تلویزیونی کودک و خدمات پرستاری از کودک/ نوزاد را ارائه می دهد.

رستوران هتل


رستوران های دلایت و گاردن رستوران هتل با فضای آرام و راحتی که دارند در وعده های غذایی نهار و شام پذیرای مهمانان هستند. سرآشپزان رستوران غذاهای محلی ترکی و کانتیننتال را با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه کرده و تمامی تلاش خود را می کنند تا غذاهایی با کیفیت را برای مهمانان هتل آماده کنند.

فاصله هتل آرنا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است