search
menu

هتل Antis Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Antis Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آنتیس استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنتیس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Antis Hotel Istanbul


هتل آنتیس استانبول یکی از هتل‌های چهار ستاره این شهر است که از امکانات و ساختمانی شیک و مدرن برخوردار است. این هتل در سال ۲۰۰۹ ساخته شده‌است و بعدها نیز مورد بازسازی قرار گرفته‌است. هتل در واقع در قلب استانبول و در محله سلطان احمد واقع شده‌است و با اندکی پیاده روی می‌توانید به بسیاری از جاهای دیدنی از جمله مسجد ایاصوفیه بروید. از تراس هتل می‌توانید مناظر بسیار زیبایی شامل دریای مرمره و بسیاری از جاهای دیدنی استانبول همچون مسجد آبی که به این هتل بسیار نزدیک هستند، را ببینید. در کنار تمام امکانات مناسب و ایده آلی که در این هتل وجود دارد خدمات ۲۴ ساعته هتل از دیگر مواردی است که می‌تواند خیال مسافران را از بابت اقامتی آسوده راحت کنند. اگر می‌خواهید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید و از جاهای دیدنی استانبول دیدن کنید، بهتر است اطلاعات آمده در این متن را مطالعه کنید و در صورت تمایل این هتل جذاب را برای اقامتتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل آنتیس استانبول


هتل Antis Hotel Istanbul با توجه به اینکه هتلی چهار ستاره است از امکاناتی برخوردار است که برای یک هتل چهار ستاره بسیار مناسب است. پارکینگ هتل از جمله ویژگیهای هتل است و برای مسافرانیکه خودرو شخصی دارند بسیار ضروری است. این پارکینگ در ساختمان خود هتل نیست بلکه در نزدیکی هتل قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی است. هتل دارای لابی بسیار زیبایی است که مبلمان بسیار شیکی در آن وجود دارد. می‌توانید هر موقع که بخواهید در لابی یا در تراس هتل استراحت کنید و با فراغ خاطر لحظات بسیار آرامش بخشی را در این فضا تجربه کنید. صرافی برای تبدیل ارز یکی از خدماتی است که برای گردشگران خارجی بسیار مهم است و این امکان در هتل برای مسافران وجود دارد. هتل در چهار طبقه ساخته شده‌است و وجود آسانسور برای سهولت در جابجایی مسافران امری ضروری است که در این هتل وجود دارد. اینترنت وای فای بصورت رایگان در هتل وجود دارد و به سهولت می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. ذکر این مورد ضروری است که اجازه ورود حیوانات خانگی شما به هتل وجود ندارد.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل آنتیس استانبول بسیار شیک و مبله هستند. تخت‌های آن بسیار راحت هستند و مبلمان اتاق‌ها از بهترین طراحی و درجه یک‌ترین وسایل برخوردار هستند. تلویزیون در تمام اتاق‌های هتل وجود دارد که متصل به کانال‌های ماهواره‌ای است. در اتاق‌هایتان به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و به انجام امور اینترنتی‌تان بپردازید. علاوه بر این‌ها وجود تلفن در اتاق‌ها می‌تواند سبب ارتباط هر چه بهتر مسافران هتل با پذیرش شود. اتاق‌ها همگی دارای حمام و سرویس بهداشتی نیز هستند. در اتاق‌های هتل وسایلی همچون سشوار نیز وجود دارد. تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی موجود در هتل امکان ایجاد هوایی متعادل را در هتل بوجود آورده‌است. هتل اتاق‌های متنوعی دارد که بر حسب تعداد اعضای همراهانتان می‌توانید آن را رزرو کنید. این اتاق‌ها شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دوتایی و دو نفره شامل یک تخت دو نفره
• یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق دلوکس با چشم انداز دریا شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره شامل یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق جونیور با چشم انداز دریا شامل یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Antis Hotel Istanbul رستوران و سالن غذا خوری بسیار تمیز و زیبایی دارد که می‌توانید تمام وعده‌های غذایی را در این رستوران میل کنید.

فاصله هتل آنتیس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است