search
menu

هتل Alyon Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alyon Hotel Taksim Istanbul
امکانات هتل آلیون تکسیم
خدمات هتل آلیون تکسیم
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلیون تکسیم استانبول

درباره هتل Alyon Hotel Taksim Istanbul


هتل آلیون تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید با بودجه محدود، اقامت در آن را تجربه کنید. اگر برای سفر به استانبول به دنبال یک هتل راحت به همراه هزینه‌های مقرون به صرفه هستید بدون شک از تجربه اقامت در هتل آلیون پشیمان نخواهید شد. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه بسیار خوبی قرار گرفته و همین مسئله ارزش اقامت در آن را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. میدان تکسیم که یکی از معروف‌ترین و توریستی‌ترین مناطق شهر استانبول است در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید بازدید هر روزه از زیبایی‌های وصف ناپذیر این میدان را در برنامه سفر خود داشته باشید. خیابان استقلال نیز که یکی از باشکوه‌ترین خیابان‌های شهر استانبول است در فاصله چندقدمی از هتل قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که مایل باشند از این خیابان دیدن کنند و از مراکز تجاری و تفریحی موجود در آن لذت ببرند. کاخ دلما باغچه، کاخ توپکاپی، پل گالاتا و… نیز از دیگر اماکن تماشایی نزدیک به هتل هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Alyon Hotel Taksim اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل آلیون تکسیم


هتل آلیون به ایستگاه مترو تکسیم نزدیک است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا به راحتی و با صرف کمترین هزینه به هر نقطه‌ای از شهر که تمایل دارند دسترسی داشته باشند. اطراف این هتل پر از مغازه‌های رنگارنگ، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است که می‌توانید ساعت‌ها در میان آن‌ها قدم بزنید و ضمن آشنایی بیشتر با فرهنگ‌های مختلف شهر استانبول از زیبایی‌های آن نیز بهره‌مند شوید. رستوران هتل آلیون تکسیم استانبول با انواع غذاهای لذیذ محلی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند و به دلیل غذاهای با کیفیتی که دارد از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در مناطق مشترک و عمومی هتل ممنوع می‌کند. وجود یک باغ سرسبز، تراس آفتابگیر و مبلمان در فضای باز اقامت را برای مهمانان هتل لذت بخش‌تر کرده است. پارکینگ، اینترنت رایگان، مرکز تجاری، سالن برگزاری کنفرانس و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Alyon Hotel Taksim هستند.

خدمات هتل آلیون تکسیم


خدمات گوناگونی در هتل آلیون تکسیم استانبول به مسافران ارائه می‌شوند که در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر بسیار مطلوبی دارند. هتل دارای آرایشگاه و فروشگاه زیبایی است که انواع خدمات آرایشی و زیبایی را در سفر به مهمانان ارائه می‌کند. خدمات مختلفی برای گذرندان اوقات فراغت مهمانان در زمان اقامت وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی، کلاس آشنایی با فرهنگ‌های محلی، تورهای پیاده روی، تورهای دوچرخه سواری، گالری هنرهای موقت و… اشاره کرد. این هتل دارای انواع خدمات و امکانات ویژه معلولین نیز است و مهمانانی که دچار هر سطحی از معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. خدمات کرایه خودرو نیز در هتل آلیون وجود دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا با اجاره یک خودرو شخصی در تمام مناطق شهر استانبول گردش کنند و از سفر لذت ببرند. پذیرش ۲۴ ساعته، تسلط پرسنل به چندین زبان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، منو غذاهای رژیمی، میز تور و… از دیگر خدمات Alyon Hotel Taksim هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل آلیون تکسیم استانبول دکوراسیون شیک و فضای آرام و دلنشینی دارند که برای تجربه یک سفر چند روزه به یادماندنی امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی Alyon Hotel Taksim می‌توان به اتاق‌های استاندارد، اتاق سه تخته لوکس، اتاق خانواده لوکس و آپارتمان همکف اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متعددی در واحدهای اقامتی Alyon Hotel Taksim در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلیون تکسیم استانبول


فاصله تا پل و برج گالالتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج مایدن: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است