search
menu

هتل Alphonse Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alphonse Hotel Istanbubl
امکانات هتل آلفونس استانبول
خدمات هتل آلفونس استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آلفونس استانبول

درباره هتل Alphonse Hotel Istanbubl


هتل آلفونس استانبول یک هتل میان رده اقتصادی در شهر استانبول است که نسبت به قیمت، امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل دارای فضایی امن و آرامش بخش است که با اقامت در آن سفر خوبی را تجربه خواهید کرد. Alphonse Hotel تا اماکن مهمی مانند مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول فاصله چندانی ندارد و مهمانان می‌توانند با وسایل نقلیه و یا حتی با مقداری پیاده روی از هتل، به این اماکن دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل اقامت داشته باشید و خاطرات ناب و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آلفونس استانبول


امکانات رفاهی که در هتل آلفونس استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند نسب به قیمت بسیار خوب و مناسب هستند. سرو صبحانه در این هتل رایگان است و تنوع غذایی وعده صبحانه شامل کیک، میوه خشک، میوه، غذای گرم، کلوچه و… است که شما را برای چندین ساعت سرپا نگه می‌دارد. در اطراف هتل چندین رستوران با غذاهای ترکی، دریایی و بین المللی وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی ناهار و شام طعم دلچسب غذای این رستوران‌ها را تجربه کنند و از تنوع غذایی آن‌ها لذت ببرند. سیگار کشیدن در فضاهای عمومی و مشترک هتل ممنوع است و همین مسئله اقامت را برای افرادی که به دود سیگار حساس هستند راحت‌تر می‌کند.
Alphonse Hotel مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان پرسرعت بهره‌مند شوند. محیط هتل کاملا امن و بی‌خطر است و این امنیت به کمک مواردی مانند کپسول‌های آتشنشانی، دزدگیر‌های دود، هشدار امنیتی، دوربین مدار بسته در مناطق مشترک و… کامل می‌شود. پارکینگ هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و نگرانی از بابت جای پارک خودروها وجود نخواهد داشت.

خدمات هتل آلفونس استانبول


هتل آلفونس استانبول خدمات خوبی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد تا مهمانان در طول اقامت احساس راحتی و آرامش داشته باشند. کادر مجرب هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و از هیچ کمکی برای حل مسائل مسافران دریغ نخواهند کرد. پرسنل در این هتل به سه زبان انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان در ارتباط هستند و به صورت ۲۴ساعته از مسافران استقبال می‌کنند. هتل دارای خدمات خانه داری است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. برای صرف میان وعده مهمانان می‌توانند سری به قهوه خانه محلی در این هتل بزنند و یا در صورت تمایل از خوراکی‌های موجود در هتل که شامل انواع میوه ها، شکلات و کلوچه است میل نمایند. Alphonse Hotel دارای صرافی نیز است و امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. خدمات باربری نیز در هتل فعال است و مسافران می‌توانند از این خدمات برای جابه جایی بار و لوازم اضافه خود بهره‌مند شوند. از دیگر خدمات موجود در این هتل می‌توان به خشکشویی، سرویس اتو، محل نگهداری چمدان و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در هتل آلفونس به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


اگر فضاهای شلوغ شما را اذیت می‌کند و به دنبال مکانی آرامش بخش با طراحی داخلی ساده اما زیبا و در عین حال راحت و مقرون به صرفه هستید اقامت در واحدهای هتل آلفونس استانبول برای شما یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. واحدهای اقامتی این مجموعه دارای فضایی زیبا و آرامش بخش هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از انواع واحدهای اقامتی Alphonse Hotel می‌توان به اتاق یک نفره استاندارد، اتاق دونفره استاندارد و اتاق سه نفره استاندارد اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متعددی در مجموعه‌های اقامتی Alphonse Hotel وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل آلفونس استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است