search
menu

هتل Aleph Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aleph Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آلف
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلف تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aleph Hotel


استانبول بزرگترین و مشهورترین شهر ترکیه است و به مانند خود کشور ترکیه، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود. استانبول به وسیله رود بسفر به دو نیمه تقسیم شده است و دارای هتل‌های مختلفی است. یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی شهر زیبای استانبول، هتل آلف است که در قسمت تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. هتل آلف به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، به راحتی در عرض مدت یک ساعت با ماشین از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل آلف می‌رسید. در طول مدت زمانی که در هتل آلف استانبول اقامت دارید، حتما از برج دختر استانبول بازدید کنید زیرا برج دختر استانبول یا برج میدن یکی از جذاب ترین و شاخص ترین جاذبه های گردشگری استانبول به شمارمی رود. استانبول سومین شهر توریستی جهان با بیشینه تاریخی بسیار غنی است. همچنین استانبول مرکز اقتصادی و فرهنگی ترکیه نیز به شمار می آید. بسیاری برج دختر را به عنوان سمبلی از شهر استانبول می شناسند و به ترکی استانبولی به آن Kız Kulesi می گویند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آلف


در هتل به‌صرفه و شیک آلف امکانات و تجهیزات قابل قبول و خوبی وجود دارد که برای اقامتی خوش و آسوده فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: لابی، رستوران و کافی‌شاپ در فضای داخلی و فضای باز، تراس با فضای سبز، پارکینگ، اتاق جلسات، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، فکس و فتوکپی. خدمات با کیفیت هتل Aleph Hotel شامل مواردی است از قبیل صبحانه، پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، میز معرفی و ارائه تور، خدمات بلیط، شاتل گشت شهری، ارائه بلیط جاذبه‌ها، کنسرت‌ها و نمایش‌ها، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی و نگهداری از چمدان. خدمات نظافتی که هتل آلف ارائه می‌کند شامل نظافت‌ روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر بلیط ارزان استانبول خریده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل الف استفاده کنید تا ترددی آسان و بی دغدغه را داشته‌باشید. اگر علاقه‌ داشته باشید که در شهر خودتان رانندگی کنید، هتل الف استانبول امکان اجاره خودرو دارد. کارکنان مجرب هتل آلف علاوه بر زبان ترکی استانبولی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی و روسی هم صحبت کنند و استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا دارند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و راحتی در هتل الف استانبول قرار دارد که دکوراسیونی زیبا دارند و برای اقامتی آسوده طراحی شده‌اند. واحد‌های اقامتی هتل Aleph Hotel شامل این اتاق‌ها است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره، سوئیت‌های همراه با تراس، سوئیت‌های جونیور با نمای دریا، سوئیت‌های همراه با باغچه و نمای فضای سبز، اتاق‌های خوابگاهی ویژه بانوان و اتاق‌های خوابگاهی.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوبی در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل آلف استانبول قرار دارند که شامل مواردی هستند مانند یخچال، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان، در اتاق‌ها حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سیستم هشدار و اطفا حریق، تلفن، مبلمان، آیینه، و سیستم سرمایشی و گرمایشی. برخی اتاق‌ها دارای تراس هستند. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارند اما در مکان مخصوص آن در هتل الف می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در اتاق‌هایی که تراس دارند و فضای سبز در کنار آن قرار گرفته است، می‌توانید ساعاتی را بنشینید و استراحت کنید و لذت ببرید.

رستوران هتل


رستوران و کافی‌شاپ هتل Aleph Hotel خوراک‌هایی لذیذ و مفصل را سرو می‌کند و می‌توانید با خانواده، دوستان و دیگر همراهان خود هم در فضای داخلی رستوران که چیدمانی زیبا با معماری تاریخی دارد و یا در فضای باز که چشم‌اندازی حیرت انگیز و چشم‌نواز از دریا و شهر دارد بنشینید و اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

فاصله هتل آلف تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است