search
menu

هتل Akoni Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akoni Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آکونی استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکونی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Akoni Hotel Istanbul


هتل آکونی از جمله هتل‌های ۳ ستاره در استانبول است که اگر قصد گردش در استانبول را دارید می‌توانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. هتل Akoni Hotel Istanbul در محله آناتولی استانبول قرار گرفته‌است که دارای تراس و اتاق‌های مدرن با عایق صدا و خدمات دیگری مانند اینترنت وای فای رایگان است. در تراس این هتل امکاناتی از جمله رستوران آماده ارائه خدمات است. هتل آکونی استانبول امکانات خوبی را برای مسافران ارائه می‌کند که در ادامه بطور جامع و کامل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنید بهتر است از جاهای دیدنی استانبول مانند: برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، دلفیناریوم استانبول، میدان تکسیم و ... دیدن کنید و سفری به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان بسازید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما یا با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی به استانبول سفر کنید.

امکانات عمومی هتل آکونی استانبول


هتل آکونی استانبول از امکانات خوبی برخوردار است و از آنجاییکه این هتل یک هتل سه ستاره است، امکانات آن در سطح مناسب و قابل قبولی است. هتل دارای اینترنت رایگان در بخش‌های مختلف است و مسافران به راحتی و بدون پرداخت هزینه اضافی می‌توانند از خدمات اینترنت هتل بهره ببرند. تراس بزرگی در این هتل وجود دارد که امکانات لازم برای گذراندن یک عصرانه یا دورهمی لذت بخش در این تراس فراهم آورده‌شده‌است. صرافی برای ارائه پول رایج ترکیه در داخل هتل وجود دارد و برای استفاده از این خدمات نیازی به جست و جوی صرافی در خارج از هتل نیست. پذیرش بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران است. اتو، لاندری و خشکشویی در داخل هتل بدون دریافت هزینه اضافی وجود دارد. برای کسانی که می‌خواهند جلسات کاری برگزار کنند، هتل امکانات ویژ‌ه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. خدمات فکس و فتوکپی نیز در این هتل وجود دارد و در صورت لزوم می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر نیاز دارید تا وسایل یا مدارکتان را به یک مکان امن بسپارید، صندوق امانات موجود در هتل بهترین گزینه برای نگهداری این وسایل است.
اگر می‌خواهید با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به استانبول بروید، می‌توانید از شاتل فرودگاهی ارائه شده توسط هتل برای رفت و برگشت بین هتل Akoni Hotel Istanbul و فرودگاه استفاده کنید و البته در نظر بگیرید که باید هزینه آن را پرداخت کنید. تهویه مطبوع در بخش‌های مختلف هتل تعبیه شده‌است تا با آرامش بتوانید در هتل اقامت کنید. در روی میزهای هتل روزنامه نیز بطور رایگان قرار داده می‌شود تا علاقه‌مندان از این امکانات بهره ببرند. آسانسور در داخل هتل وجود دارد که به وسیله آن به راحتی به طبقات مختلف بروید. انگلیسی، ترکی و فرانسه زبان‌هایی هستند که به وسیله آن می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Akoni Hotel Istanbul، اتاق‌های شیک و نسبتا مدرنی هستند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای اقامت شما باشند. تهویه مطبوع در اتاق‌ها نیز وجود دارد تا اقامت راحتی داشته‌باشید. داخل اتاق‌های هتل شما می‌توانید به اینترنت بصورت رایگان دسترسی یابید. تلویزیون نیز در داخل این اتاق‌ها وجود دارد. چای ساز، چراغ خواب، آیینه و پنجره‌های بزرگ نیز در واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی نیز بصورت اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره استاندارد با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق سوپر کینگ با یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی با یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل Akoni Hotel Istanbul یک رستوران شیک با غذاهای خوشمزه و متنوع نیز دارد که می‌تواند برای مسافران بسیار جذاب باشد.

فاصله هتل آکونی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا منطقه تفریحی عمرانیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج مایدن: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا شهربازی بوستانچی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ماری تایم: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است