search
menu

هتل AJWA Sultanahmet Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AJWA Sultanahmet Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آجوا سلطان احمد استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آجوا سلطان احمد استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل AJWA Sultanahmet Hotel Istanbul


هتل آجوا سلطان احمد استانبول یکی از لوکس‌ترین هتل‌هایی است که در سفر به این شهر می‌توانید در آن اقامت کنید. از نظر سطح کیفیت این هتل دارای پنج ستاره است و امکانات آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. آنچه که در نگاه اول به چشم شما خواهد آمد دکوراسیون بسیار لوکس هتل است که سبب تمایز هتل AJWA Sultanahmet Hotel Istanbul با سایر هتل‌های استانبول شده‌است. در چیدمان این هتل از فرش‌های دستباف بسیار نفیس و مبلمان به سبک دوره عثمانی استفاده شده‌است. میهمانان می توانند آثار هنری ساخته شده توسط هنرمندان معروف آذربایجانی مانند ستار بحل زاده، محمود محمودزاده، اسلام اسرافیل زاده، میکائیل عبدالله اف، نادر آخوندوف و مارال رحمانزاده رادر بخش‌های مختلف این هتل ببینند. هتل در منطقه قدیمی سلطان احمد واقع شده‌است و از این منطقه به راحتی می‌توانید به جاهای دیدنی استانبول مانند: موزه پرا، موزه معصومیت، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و ... بروید و از سفر به استانبول لذت ببرید. می‌توانید با رزرو آنلاین بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به استانبول سفر کنید و تجربه اقامت در این هتل بسیار زیبا را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل آجوا سلطان احمد استانبول


همانطور که گفته شد هتل AJWA Sultanahmet Hotel Istanbul دارای پنج ستاره است و انتظار می‌رود امکانات بسیار خوبی داشته باشد، با ما همراه باشید تا تمام این امکانات را برای شما شرح دهیم. هتل مجهز به اینترنت رایگان است و شما می‌توانید به راحتی در هر قسمت از هتل به اینترنت دسترسی داشته‌باشید. یک لابی بسیار شیک و مبله در این هتل خواهیم دید که مبلمان آن بسیار زیبا و شبیه آثار دوران عثمانی است. ساختمان هتل چندین طبقه است و دارای آسانسور شیکی است که شما را به راحتی بین طبقات جابجا می‌کند. ماساژ، حمام ترکی و باشگاه ورزشی از جمله امکانات ورزشی و تفریحی است که برای مسافران هتل در نظر گرفته شده‌است. استخر نیز بصورت سرپوشیده و رو باز در هتل وجود دارد. صرافی برای تبدیل ارز و دسترسی راحت به پول رایج ترکیه برای مسافران هتل در نظر گرفته شده‌است. کارکنان هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی، عربی و فرانسه هستند و پذیرش نیز بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای آن دسته مسافرانیکه حیوان خانگی با خود به همراه دارند بهتر است متذکر شد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. هتل از نظافت و تهویه مطبوع بسیار خوبی نیز برخوردار است. پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با خودرو خود به استانبول سفر کرده‌اند نیز در این هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و تقریبا هر آنچه که برای یک اقامت خوب باید در اتاق‌ها وجود داشته باشد را دارند. مبلمان و تخت‌های بسیار شیک و کلاسیک در اتاق‌ها وجود دارد که شکوه مضاعفی را به واحدها بخشیده‌است. می‌توانید در این اتاق‌های زیبا تلویزیون نیز تماشا کنید و به راحتی به اینترنت دسترسی داشته‌باشید. خدمات دیگری همچون مینی بار نیز از جمله موارد قابل دسترسی در این هتل است. حمام و دستشویی بسیار زیبا و تمیز نیز در واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد و لوازم بهداشتی نیز در بالاترین درجه از کیفیت در تمام واحدها وجود دارد. تهویه مطبوع نیز در بهترین کیفیت در واحدها اجرا شده‌است.
انواع اتاق‌های هتل AJWA Sultanahmet Hotel Istanbul شامل:
• اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس دو نفره با دو تخت تک نفره
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره و چشم انداز خیابان
• اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دو نفره و چشم انداز دریا
• اتاق خانوادگی با چشم انداز منظره سبز و شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• سوئیت با چشم انداز خیابان و یک تخت دو نفره
• سوئیت سلطان با یک تخت دو نفره در طبقه بالای هتل

رستوران هتل


هتل AJWA Sultanahmet Hotel Istanbul دارای یک رستوران بزرگ و بسیار دلنشین است که در فضای بسیار زیبای این رستوران می‌توانید تمام وعده‌های غذایی خود را میل کنید.

فاصله هتل آجوا سلطان احمد استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است